Interior
Vitara este cel mai proaspăt rival al lui Duster, iar asta ne-a făcut să fim extra-atenți la interior. Principalul lucru pe care îl are în plus față de competitorul său din Mioveni este posibilitatea personalizării interiorului. Sunt posibile comandarea de elemente lucioase asortate cu nuanța exterioară, alegerea textura unor zone colorate de pe bord și chiar alegerea tipului de ceas analog care vrei să stea în fața pasagerilor: cu cifre arabe sau kanji.
Suzuki Vitara are un interior practic și ergonomic, sistemul său multimedia fiind amplasat mult mai bine decât este cel al lui Duster. Are chiar și zone acoperite cu Alcantara și volan îmbrăcat în piele. Nici scaunele nu sunt rele: cele din față sunt confortabile (și încălzite de la nivelul de echipare 2/4) în ciuda faptului că nu au un suport lateral foarte generos (dar tot mai bun decât al lui Duster). Bancheta spate are spătarul suficient de înclinat cât să fie confortabil și șezutul este potrivit de moale pentru a face suportabil un drum lung.
Hiba lui Vitara la interior este faptul că materialele din plastic de pe suprafețele mari (bord, consolă centrală, fețe de uși) sunt tari. Și nu în sensul pozitiv al expresiei. Pe lângă rigiditate, au un aspect care nu este tocmai fericit, granulația lor amintind pe alocuri de mașinile de volum din anii '90 fabricate de Daewoo, de exemplu.
Vitara compensează când vine vorba de spațiu, capitol la care este printre cele mai generoase modele din segmentul din care face parte. Deși este un SUV de clasă mică, nu te simți înghesuit în Vitara. Portbagajul are 375 de litri, depășit doar de cel al lui Renault Captur (care vine cu doi litri în plus).
n-are succes ca lumea ia duster........daca ar fi mai scumpa ar lua-o