Design
Modul în care a fost redesenat noul Scross poate crea multe comentarii. Dincolo de chestiunile de gust, trebuie să apreciem faptul că japonezii nu caută să uniformizeze designul, așa cum se întâmplă în cazul altor conaționali.
Prin urmare, oricât de controversate ar fi liniile noului model, ele sunt de apreciat pentru că nu se aliniază unui trend din ce în ce mai criticat. Dacă vezi un Scross pe stradă nu îl vei confunda cu alt model din gama Suzuki.
Nu putem spune asta despre toate modelele puse la vânzare în România, de către Suzuki. Vezi Across sau Swace. Dar Scross are personalitate.
Poate că nu sunt cel mai mare fan al stopurilor cu sticlă transparentă. Partea din spate mi se pare un pic butucănoasă, iar stopurile cu siguranță nu ajută. Zona frontală, însă, e arătoasă și vine cu o grilă uriașă și un design complet nou.
Suzuki îți pune la dispoziție și o gamă decentă de culori pentru exterior. Mai mult, poți alege pentru acoperișul tău o altă nuanță, contrastantă.
28.000 de euro pe o masina cu tehnologii folosite acum 15 ani si cu un design urat spre orbil...e clar ca doar fanii Suzuki vor cumpara masina asta.