Tehnologie
Dacă treci peste faptul că nu poți accesa computerul de bord de pe volan sau bord, ci doar prin butoanele negre, lungi, urâte și mai ales greu accesibile care "cresc" din instrumentar, Scross e o mașină care stă destul de bine la nivel tehnologic.
Modelul japonez este dotat cu minimul necesar în ziua de azi. Ecranul pentru sistemul multimedia a fost poziționat pe planșa de bord, destul de sus, și pare un fel de improvizație. Deși multe butoane fizice au fost păstrate pe bord și consola centrală, pentru a regla volumul sau alte funcții ale sistemului multimedia va trebui să încerci să apeși pe anumite zone sensibile la atingere, poziționate imediat sub ecran. Evident, asta îți va distrage atenția atunci când ești la volan. Din fericire, același „colac” din fața ta are pe spițele sale butoane fizice care corespund acelorași funcții.
Să spui că meniul acestui sistem este rudimentar ar fi un compliment. Lucrurile sunt foarte, foarte simple, nu ai multe meniuri prin care să treci, iar navigația mai bine lipsea. Jocuri precum Doom sau Duke Nukem fac de rușine interfața celor de la Suzuki.
Din fericire, avem la dispoziție conectivitate Android Auto și Apple CarPlay, iar problemele menționate mai sus dispar imediat.
Un truc pe care l-am apreciat este faptul că, de fiecare dată când pornești mașina, aceasta îți va oferi o vedere la 360 de grade a ceea ce se întâmplă în jurul tău. Bineînțeles, daca ai sistemul de camere bifat pe lista de opționale.
28.000 de euro pe o masina cu tehnologii folosite acum 15 ani si cu un design urat spre orbil...e clar ca doar fanii Suzuki vor cumpara masina asta.