Interior
Habitaclul lui Leon nu a devenit vreo operă de artă nici după facelift. Avem același spirit practic și linii simple, care definesc ergonomia exemplară. Te obișnuiești instant cu butoanele de pe planșa de bord și de pe volan, cu afișajul lizibil al instrumentelor de bord. Totul este extrem de intuitiv. Plasticul este moale în partea superioară a planșei de bord și ceva mai tare în partea inferioară. Scaunele sunt confortabile și au o susținere laterală bună.
Există multe spații de depozitare, inclusiv pe consola centrală, acolo unde telefonul mobil are un loc bine croit. Sticlele își vor găsi repede loc în portierele față și spate, iar mărunțișurile de prin buzunare se vor pierde prin cotiera adâncă. Spațiul de pe locurile din spate este generos, mult mai mare decât în alte compacte. Se apropie periculos de mult de cel din Volkswagen Golf, dar nu-l depășește.
Portbagajul și cei 380 de litri ai săi vor fi aproape suficienți pentru nevoile unei familii normale. Trebuie să știm însă că în segment există și opțiuni ceva mai generoase, cum ar fi Renault Megane, Peugeot 308, Honda Civic, Hyundai i30 și recent testatul Kia Ceed.
La golf ul 7 al unei rude,"Dumnezeul transmisiilor cu dublu ambreiaj" s- a plictisit si si-a dat demisia pe la 45000km. Raspunsul celor de la reprezentanta a fost" cutiile cu 7 trepte si ambreiaje uscate nu se pot folosi in ambuteiaje pt ca se uzeaza prematur". Dupa logica vag,automata iti iei pt autostrada si manuala pentru oras.