Tehnologie
La fel ca la capitolul interior, suntem nevoiți să subliniem faptul că Megane Sedan nu diferă cu nimic în ceea ce privește ofertă tehnologică față de fratele său hatchback.
Deși ar putea părea o afirmație ușor negativistă și poate chiar dezamăgitoare, nu e deloc cazul. Asta pentru că Megane Sedan se transformă astfel în cea mai actuală berlină compactă de pe piață, oferind pachete și sisteme la care concurenții doar vizează.
Panoul de comandă este display-ul vertical montat pe mijlocul bordului. Acolo îți conectezi telefonul pentru a accesa serviciile media disponibile online și tot de acolo pornești sau oprești sistemele avansate de siguranță adunate sub umbrela pachetului Visio System: frâna automată de urgență, cruise controlul adaptiv sau monitorizarea continuă a benzii de rulare.
Dacă mergem mai departe în lista de elemente disponibile pe Megane Sedan, ne lovim de masaj în scaunul șoferului și de un afișaj Head-Up Display color oferit într-o variantă ceva mai primitivă, cu afișajul proiectat pe o bucată de sticlă care se rabatează deasupra volanului. Scopul său este însă bifat, pentru că informațiile utile la rulare sunt afișate acolo, astfel că nu ești nevoit să-ți muți privirea înspre instrumentarul de bord. Și el pe jumătate digital, așa cum am mai spus.
Megane Sedan oferă, în deja clasicul stil Renault, o cartelă care te va face să privești cheile normale ca pe obiecte de muzeu. Kitul mâini libere este completat chiar și de un portbagaj cu deschidere printr-un senzor care recunoaște piciorul sub bara posterioară a mașinii. La fel ca în toate celelalte cazuri în care această tehnologie este prezentă, indiferent de marcă, eficiența ei este însă discutabilă. Pentru că se întâmplă des ca senzorii să nu funcționeze, ceea ce transformă potențiala relaxare în nervi în timp record.
O masina decenta la un pret imbatabil.