Renault Megane

1.6 Diesel Turbo (dCi) 165CP Aut6 GT

Calitate / Pret

3.5

Când ajungeam de obicei la capitolul preț de achiziție în segment, Renault Megane reușea să bată marea majoritate a competitorilor din clasa sa. Dar acest Megane GT 1.6 dCi 165 este cea mai scumpă versiune oferită până acum în gamă francezilor. Nici măcar GT-ul pe benzină nu te face să scoți din buzunar 24.100 de euro.

Cel mai scump model din segmentul compactelor diesel sport este Ford Focus ST, cu 28.800 de euro, urmat îndeaproape de Peugeot 308 GT cu 28.200 de euro. În acest clasament urmează Megane GT și Seat Leon 2.0 TDI FR de 184 CP, ibericul fiind cu circa 300 de euro mai ieftin decât francezul oferit de Renault. 

Coborâm în zona dieselurilor fără pedigree sportiv și aflăm că Astra cu motorizarea diesel de 160 de cai costa 23.110 euro, iar Volkswagen Golf 7 facelift în echiparea Highline și cu unitatea diesel de 150 de cai costă 22.473 de euro. Trebuie menționat că nici Golful și nici Astra nu sunt disponibile cu o transmisie automată. 

Concluzia este aceeași: Megane GT Diesel se poziționează și la nivel de preț exact între modelele diesel sport din segment și versiunile clasice pe motorină ale reprezentanților clasei.

  • dany, joi, 13.07.2017 11:34

    asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)

  • someone, joi, 13.07.2017 12:06

    @ dany...cauta pe iutub directia integrala de la porsche, explicatiile lor sant cat se poate de pe intelesul tuturor. la inceput si eu am gandit ca si tine, acum insa stiu de beneficiile acestui sistem.

  • GT, joi, 13.07.2017 13:36

    GT cu motor diesel. Hai Renaut, plimba ursul!

  • doncarlo, joi, 13.07.2017 13:46

    De ce sa dai 2000 in plus pt performante mult sub GT benzina? La revanzare o sa iei cel putin 1000 euro mai putin asta asa in mod optimist. Porcarie. Este sub tdi 150 cai. Masina asta nu are nici un rost.

  • Andy, joi, 13.07.2017 13:55

    Da, ciudat ca are performante mai slabe vs. concurenta tinand cont ca la capitolul greutate e tot pe acolo. Probabil ca tine mult de cutia de viteze, care din cate am mai citit pe net nu e grozava, desi e cu dublu ambreiaj (valabil si la cea de 7 viteze de pe benzinara). As alege oricand GT-ul benzinar vs concurenta, mai ales ca are si niste preturi excelente. GT-ul diesel din articol nu merita insa...

  • xxx, joi, 13.07.2017 15:47

    Poate îmi explica si mie cineva de ce îți trebuie GT in Romania mai ales mașini ale constructorilor generaliști?

  • eee, joi, 13.07.2017 16:07

    cam mare pretul, si mi-ar fi picat bine sa apara o data si combi. daca era combi si la un pret cu 4000 mai putin, era super, dar asa este la acelasi pret cu FR, si FR e de ales din cauza cailor mai multi. Probabil Renault va aplica ceva discounturi, dar parca nu ajunge sa fie suficienta distanta de pret fata de FR...

  • Vlad, joi, 13.07.2017 18:29

    28k euro?

  • Stefi, vineri, 14.07.2017 06:58

    Propulsat??