Renault Megane

1.6 Diesel Turbo (dCi) 165CP Aut6 GT

Interior

4.5

Sigla RenaultSport de pe capacul portbagajului te pregătește pentru ce vei găsi la interior. Imediat după ce deschizi portiera șoferului, scaunele sport te vor întâmpina și te vor îmbrățișa cu materiale de calitate precum Alcantara. Suportul lateral oferit este foarte bun, iar elementele albastre și cusăturile albe te duc cu gândul la o mașină pregătită de circuit. Volanul gândit de Renault poartă inscripția GT, este teșit în partea de jos, iar în partea din spate se află padelele din aluminiu gata să-ți răsfețe simțurile atunci când ești pregătit pentru o rundă rapidă pe circuit.

Tot la interior vei găsi o mulțime de elemente cromate, spații de depozitare suficiente și materiale de plastic de o calitate bună în marea majortate a habitaclului.

Am urcat și pe bancheta din spate a lui Megane GT diesel, iar aici lucrurile sunt aerisite și îmbinate cu gust. Portbagajul măsoară 434 de litri, sigurul concurent cu o valoare mai bună fiind Peugeot 308 GT.

  • dany, joi, 13.07.2017 11:34

    asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)

  • someone, joi, 13.07.2017 12:06

    @ dany...cauta pe iutub directia integrala de la porsche, explicatiile lor sant cat se poate de pe intelesul tuturor. la inceput si eu am gandit ca si tine, acum insa stiu de beneficiile acestui sistem.

  • GT, joi, 13.07.2017 13:36

    GT cu motor diesel. Hai Renaut, plimba ursul!

  • doncarlo, joi, 13.07.2017 13:46

    De ce sa dai 2000 in plus pt performante mult sub GT benzina? La revanzare o sa iei cel putin 1000 euro mai putin asta asa in mod optimist. Porcarie. Este sub tdi 150 cai. Masina asta nu are nici un rost.

  • Andy, joi, 13.07.2017 13:55

    Da, ciudat ca are performante mai slabe vs. concurenta tinand cont ca la capitolul greutate e tot pe acolo. Probabil ca tine mult de cutia de viteze, care din cate am mai citit pe net nu e grozava, desi e cu dublu ambreiaj (valabil si la cea de 7 viteze de pe benzinara). As alege oricand GT-ul benzinar vs concurenta, mai ales ca are si niste preturi excelente. GT-ul diesel din articol nu merita insa...

  • xxx, joi, 13.07.2017 15:47

    Poate îmi explica si mie cineva de ce îți trebuie GT in Romania mai ales mașini ale constructorilor generaliști?

  • eee, joi, 13.07.2017 16:07

    cam mare pretul, si mi-ar fi picat bine sa apara o data si combi. daca era combi si la un pret cu 4000 mai putin, era super, dar asa este la acelasi pret cu FR, si FR e de ales din cauza cailor mai multi. Probabil Renault va aplica ceva discounturi, dar parca nu ajunge sa fie suficienta distanta de pret fata de FR...

  • Vlad, joi, 13.07.2017 18:29

    28k euro?

  • Stefi, vineri, 14.07.2017 06:58

    Propulsat??