Renault Clio RS facelift -

1.6 Benzina Turbo 220CP Aut6 RS Trophy

Vizibilitate

4.0

Fiind un model de clasă mică, orice începător ar trebui să nu aibă probleme în ceea ce privește manevrabilitatea. Odată cu apariția senzorilor de parcare și a camerei video pentru mersul cu spatele, lucrurile s-au simplificat major.

Așa cum spuneam și mai sus, poziția la volan este una joasă și excelent încadrată, însă cei care au probleme cu dimensiunile mașinii vor vedea acest lucru ca pe un minus. Oglinzile laterale și cea centrală sunt bine proporționate, însă luneta nu-i chiar cea mai generoasă din segment. De asemenea, montanții A îți vor pune ceva probleme, însă odată ce te-ai obișnuit cu lucrurile vei trece mai ușor peste aceste neajunsuri.  

  • ioi, joi, 29.06.2017 15:37

    Superba masinuta

  • vianu, joi, 29.06.2017 16:21

    Pe naiba, vorbesti numai prostii: nu e Euro 2, nu e folosita decat un pensionar in WE, n-are DPF-ul eliminat si n-are cruciulita in parbriz si motorul e un pitic de 1.6L. Si ce e mai rau e ca e facuta de frantuji si peste toate nu e pe motorina. ...plus ca e turbo

  • Cineva, joi, 29.06.2017 17:21

    Tare de tot jucaria ! Daca era si coupe era si mai bine.

  • ioi, joi, 29.06.2017 19:23

    @vianu :-DDD

  • Recomandare, vineri, 30.06.2017 12:41

    Nu ar fi mai bine sa comparati masina testata (25.9k eur) fata de concurenta cu dotari asemanatoare, daca vorbiti de pretul de achizitie? Mi se par inutile preturile de pornire (in orice segment apropo ), cand dotarile de incluse difera destul de mult, lafel si pretul optionalelor.

  • @Recomandare, sâmbătă, 01.07.2017 21:35

    Nu-i deloc inutil pretul de pornire, pentru ca discutam de un RS ce-i "loaded" la partea de dotari, nu-i clio tau obisnuit entry-level , chel

  • Coco, sâmbătă, 01.07.2017 23:54

    În acest segment sunt oferte mult mai bune și mai puțin costisitoare.

  • bV, duminică, 02.07.2017 00:36

    Nu degeaba Clio RS e considerat referinta segmentului.