Renault Clio RS facelift -

1.6 Benzina Turbo 220CP Aut6 RS Trophy

Tinuta de drum

5.0

Renault Clio în varianta RS oferă acel echilibru între sportivitate excesivă și un minim de confort. Astfel, vei putea suporta ceva mai ușor drumurile patriei. Nu același lucru poate fi spus și despre Clio RS Trophy. Trenul de rulare este setat către sportivitate extremă, iar acest lucru va fi observat de fiecare dată când limitatoarele de viteză sau micile gropi din asfalt îți stau în cale. Frâna devine cel mai bun prieten al tău, în timp ce șoferii din spate îți vor transmite probabil urări calde către toată familia, pentru că sunt puține mașini pe stradă care să aibă performanțele la frânare ale lui Clio RS Trophy.

Cu toate acestea, nu ar avea niciun sens să depunctăm fermitatea excesivă a trenului de rulare întrucât cei care vor cumpăra un astfel de produs nu se vor plânge de faptul că trebuie să abordeze cu alți ochi denivelările din asfalt. Știi pentru ce cumperi mașina asta, iar targetul e atins cu vârf și îndesat.

Direcția oferă un feedback excelent și transmite reacții rapide cu privire la situația de la nivelul asfaltului. Pentru și mai multă sportivitate, Renault a încălțat anvelopele de 18 inchi cu pneuri cu talon mic.

Pentru a vedea cât de bine se comportă Clio RS Trophy, l-am dus în habitatul natural. Mai precis, ședința foto s-a desfășurat pe circuitul Academiei Titi Aur. Și, Doamne, francezul chiar devine o mașină capabilă să devoreze cu entuziasm virajele care-i apar în cale. 

  • ioi, joi, 29.06.2017 15:37

    Superba masinuta

  • vianu, joi, 29.06.2017 16:21

    Pe naiba, vorbesti numai prostii: nu e Euro 2, nu e folosita decat un pensionar in WE, n-are DPF-ul eliminat si n-are cruciulita in parbriz si motorul e un pitic de 1.6L. Si ce e mai rau e ca e facuta de frantuji si peste toate nu e pe motorina. ...plus ca e turbo

  • Cineva, joi, 29.06.2017 17:21

    Tare de tot jucaria ! Daca era si coupe era si mai bine.

  • ioi, joi, 29.06.2017 19:23

    @vianu :-DDD

  • Recomandare, vineri, 30.06.2017 12:41

    Nu ar fi mai bine sa comparati masina testata (25.9k eur) fata de concurenta cu dotari asemanatoare, daca vorbiti de pretul de achizitie? Mi se par inutile preturile de pornire (in orice segment apropo ), cand dotarile de incluse difera destul de mult, lafel si pretul optionalelor.

  • @Recomandare, sâmbătă, 01.07.2017 21:35

    Nu-i deloc inutil pretul de pornire, pentru ca discutam de un RS ce-i "loaded" la partea de dotari, nu-i clio tau obisnuit entry-level , chel

  • Coco, sâmbătă, 01.07.2017 23:54

    În acest segment sunt oferte mult mai bune și mai puțin costisitoare.

  • bV, duminică, 02.07.2017 00:36

    Nu degeaba Clio RS e considerat referinta segmentului.