Calitate / Pret
Odată cu faceliftul, am primit și o serie de prețuri noi. Dacă la lansarea inițială a celei de-a cincea generații Clio prețurile porneau de la 11.900 de euro, ulterior am tot primit creșteri de prețuri. Acum, pentru facelift, va trebui să achiți minim 14.300 de euro, preț care se aplică versiunii cu motor SCe de 65 CP și cutie manuală.
Pentru versiunea E-Tech Hybrid, care e disponibilă în toate nivelurile de echipare (Evolution, Techno sau Esprit Alpine) calculele încep de la 20.800 de euro. Noi am fost răsfățați cu nivelul de echipare de top, care a dus lucrurile la un nivel aproape paroxistic: 26.600 euro.
Ce-i drept, nu s-a făcut rabat de la nimic în configuratorul Renault. Culoarea Blue Iron a fost bifată (410 euro), jantele cu design Blue Alpine la fel, tapițeria specifică Esprit Alpine cu o serie de cusături contrastante a fost și ea bifată, iar sunetul Bose a mai costat 500 de euro, la fel ca pachetul City Premium. Pachetul iarnă, binevenit pe vremea asta, a mai costat 400 de euro.
La final, chiar dacă ne uităm la un total de 26.600 euro, cel puțin putem spune că e vorba de un model echipat complet, pe care nu mai ai ce să adaugi.
Nu vă gândiți că a luat-o Renault razna. Astea sunt prețurile actuale la toți producătorii. De exemplu, cel mai accesibil Yaris hibrid pornește de la 21.747 euro. Deci cu 900 de euro mai mult decât modelul francez. Nivelul de top, Exclusive GR Sport, are un preț de 29.652 euro. Jazz HEV pornește de la 29.440 euro. Așadar, Clio E-Tech hybrid pare un chilipir prin comparație.
decizia de a elimina pe Mk 5.2 motorizarea 1.3 Tce. ( 130 CP/EDC - 140 CP/MT6 ) Practic, Renault nu doar ca a vulnerabilizat acest reper al clasei mici, ci practic s-a autosabotat.