Siguranta

5.0

Deși Porsche Macan se află la a treia versiune, singurele teste făcute de Euro NCAP cu acest Baby-Cayenne au fost efectuate în 2014, atunci când mașina abia fusese lansată. La acel moment, Macan a primit un rating de cinci stele, dar lucrurile ar putea fi un pic diferite în ziua de azi, când sistemele active de siguranță joacă un rol mai important ca niciodată.

Din fericire, Macan vine cu multe astfel de dădace electronice pentru a te menține în sigurață. Multe dintre ele standard. Modelul din Stuttgart știe să te avertizeze când ai o mașină în unghiul mort, te avertizează când rulezi peste marcajul benzii de rulare, frânează automat în caz de urgență. Ai la dispoziție chiar și un sistem de asistare pe autostradă, un pilot automat inteligent, care te păstrează pe bandă și frânează când vede o mașină înaintea ta.

În ceea ce privește siguranța pasivă, în 2014, protecția pasagerilor adulți a fost notată cu 88% de către Euro NCAP, iar cea a pasagerilor copii cu 87%.

  • idic, luni, 24.01.2022 15:25

    Porsche tinde către statutul de marcă low-cost al grupului Volkswagen.

  • Kirotractor, marţi, 25.01.2022 09:36

    Mai zisei parcă p-aici că un Audi A4 Allroad similar (45 TFS 265 PS quattro ultra MHEV S tronic) e mult superior ca spațiu, consum ȘI performanțe. Singurul capitol la care-i mult inferior (aritmetic vorbind) rămâne prețul. Plus că n-are opționale gen cusături colorate la 4.300 € papiota sau o siglă ”puternică”, vorba Scorpionului Negru = Corocșenie zis Elitistu” Mai Superior Nouă. :-)

  • quest, marţi, 25.01.2022 10:36

    @GN "secretul longevitatii" cui?

  • Octavian, marţi, 25.01.2022 10:38

    "Masă proprie (kg) 1.870" - de aici pleaca si problema consumului. Sta bine la confort si siguranta dar e penalizata la consum. Ca o paranteza, Dacia aia noua Jogger parca avea ~1.200 Kg. E adevarat cu motor 1/2 fata de asta si fara 4x4 dar ca dimensiuni e chiar mai mare.

  • @Octavian, marţi, 25.01.2022 10:54

    pare mai mare dar nu este, verifica cifrele, doar ampatamentul e mai lung cu 10 cm la jogger

  • Tatraurs, marţi, 25.01.2022 13:56

    Meamaa,"Porșe" vad ca se face de saga cu fiecare nou model de suv. Motor de doi litri pe ditai cutia de doua tone,asta are sportivitatea mea dupa ce-am duc 10 toiuri de tuica la gura,2000cmc si 100 000 euro,asta emasina de mall,de fitze,de amanta de patron de centru de testare covrig,apropo,nu mai are butoane fizice,sa le vedeti pe duamnele cu unghii false de 2 cm cum incearca sa regleze caldura sa bata mai spre botox,sau mai bine nu.Vad ca puterea maxima o face in casuta cu date tehnice la 5000ture,nu prea cred ca are puterea maxima acolo cand in poze vad ca rosu incepe pe bord de la 7000rpm. Probabil e constant pana acolo de la 5000 ca doar e motor turbo. La suta de mii de cocleti puteau pune si ei macar un capac de motor mai acatarii,pare luat din targul Vitan de la tunerii oficiali de Dacii Nova Gti.. in alta ordine de idei,de cand n-am mai intrat pe aici vad ca nu mai pot vota,o fi de la mine ca n-am "țertificat"!

  • schumi, vineri, 28.01.2022 17:09

    Ar fi trebuit ca macar la performante sa faceti comparatia si cu Alfa Romeo Stelvio (motor 2.0 turbo, 280CP, 0-100 in 5.5s). Invers, cand faceti review-ul unei Alfa Romeo mereu comparati cu corespondentele germane. Ma intreb cat de obiective sunt aceste review-uri. 4.4 este un scor inadmisibil de mare pentru acest model de Porsche.

  • Andrei, vineri, 04.02.2022 14:00

    E referinta in materie de condus printre SUV-uri, dar motorul de doi litri e o bataie de joc pentru un Porsche, ca atare asta nu e un Porsche veritabil, desi matura pe jos cu orice incearca sa creeze concurenta.

  • vindicomvs, joi, 17.02.2022 10:59

    Pacat ca nu ati testat si voi varianta S macar. Nu inteleg ce se crizeaza astia pe aici, 265 CP este prea putin pentru un entry level? Dar daca le dai pe mana ceva de 200 cp se simt ca in ferrari. Macanul este o masina care se conduce superb, ai parte de o masina sport si totusi e un SUV, este o senzatie unica. Vorbesc in calitate de posesor deja de 5 ani.