Design
Porsche a avut întotdeauna o abordare conservatoare atunci când a venit vorba de design. Totul începe și se termină cu 911, iar asta se reflectă în toate modelele producătorului german. Și, deși te-ai gândi că acesta ar putea fi un handicap, lucrurile stau fix invers.
Nu știu cum reușesc designerii Porsche, dar cu fiecare model nou se autodepășesc. Dacă privești un Cayenne, vei recunoaște clar formele familiare ale unui 911, dar, cumva, SUV-ul are și un caracter propriu. Versiunea Coupe este doar un pic diferită.
Până la stâlpul central, lucrurile sunt exact la fel, iar spre zona din spate acoperișul plonjează ușor. Așadar diferențele rămân mici per total. Cumva, parcă prefer designul versiunii Coupe, dar nu aș putea spune exact de ce.
Cert este că pachetul Lightweight Sport Carbon, de care vorbeam mai sus, face o diferență uriașă, iar culoarea Peridot Metallic a întors foarte multe capete cât timp am testat acest model. Și parcă se potrivește și cu caracterul „verde” al mașinii.
Ca de obicei, Porsche îți permite să configurezi cum vrei tu Cayenne-ul tău și detalii pot fi incredibile. Poți alege inclusiv culoarea siglei din centrul roților sau cea a căpăcelelor ventilelor de la fiecare roată.
Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...