Vizibilitate

3.5

Privite până în dreptul montantului B, Cayenne și Cayenne Coupe sunt identice, diferențele majore fiind aplicate doar părții posterioare.

Astfel, cel de la volan nu va avea nici o problemă de vizibilitate în partea din față. În spate, însă, luneta înclinată reduce câmpul vizual în oglinda retrovizoare centrală, dar fără a afecta decisiv vizibilitatea pentru cel de la volan.

Din fericire, ai la dispoziție unul dintre cele mai bune sisteme de camere de pe piață, cu o rezoluție înaltă și o calitate deosebită a imaginii.

Mai mult, senzorii de parcare se vor dovedi foarte utili, iar oglinzile sunt și ele bine dimensionate.

  • Alfy, joi, 02.03.2023 11:15

    Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...

  • Banditos, joi, 02.03.2023 13:17

    Tehnologia hibrid de pe modelul asta nu are nicio legatura cu ecologia, asa cum scrie si in articol motorul electric aduce un plus de putere si cuplu. E doar o imbunatatire a unor performante deja extrem de ridicate.

  • adi_10, joi, 02.03.2023 13:49

    N-as cumpara masina asta ca deh...sunt acrii strugurii :))) dar mi-ar placea la nebunie sa plec intr-un road trip de vreo 2 saptamani prin Europa cu ea. Cred ca este o incantare sa o conduci pe drumuri ca lumea unde ai spatiu si loc sa ii activezi toate pistoanele :))

  • Snow, joi, 02.03.2023 15:19

    Ar trebui clarificat daca masina are o greutate 'la gol de 2,6 tone' cum scrie in articol sau 2275 kg ca in fisa tehnica. Diferenta de 325 kg e semnificativa. Deasemenea as vrea sa inteleg cum minunea asta a luat abia nota 4,6 iar pick up-ul Ford 4,8 ... ?

  • Andrei, joi, 02.03.2023 21:25

    Catre autor: la tinuta de drum, asteptarile legate de ruliul simtitor au fost infirmate, nu depasite. Nimic eco la monstrul asta, doar o chichita prin care producatorul a oferit si mai multa putere. Nu ca mi-as permite vreodata asa ceva, insa un 911 sau 718 sunt Porsche, asta e o strutocamila.