Tehnologie
Parte a Grupului Volkswagen, Porsche are acces la un pachet tehnologic impresionant. După ce l-am văzut la lucru pe Cayenne și Panamera, a venit rândul lui 911. Modelul sportiv e gata să satisfacă și cele mai exigente cereri. Totuși, refuză să renunțe la câteva detalii tradiționale. De exemplu, chiar dacă vine cu pornire fără cheie, contactul necesită răsucire și se află tot în stânga volanului.
De asemenea, între cele două ecrane de 7 inch care țin locul instrumentelor de bord, există în continuare un turometru analog. E parte a tradiției Porsche și nu poate fi înlocuit. E ca și cum l-ai pune pe Hagi să-și arunce ghetele de fotbal pentru că s-a retras din activitate.
Cele două ecrane din spatele volanului (obturate uneori de volan) oferă o grafică impresionantă, iar cel din dreapta poate afișa chiar și navigația cu o fidelitate perfectă. În centrul planșei de bord există un sistem multimedia complex, oglindit pe un ecran de 10.9 inch. Simțul tactil este excelent, meniul intuitiv, iar puterea de procesare fascinantă. Îți dai seama de asta după ce te joci cu navigația și vezi că nu există întârzieri.
Pentru cei care se plictisesc repede de sunetul motorului și vor să epateze cu muzica pe care o ascultă atunci când acoperișul este coborât, Porsche pune la dispoziție două sisteme audio opționale, semnate de Bose și Burmester. Acesta din urmă are o capacitate de 855 wat.
@pipo: Vezi, AM îți dă exact ce ai cerut -- un test c-o mașină de volum, populară, pentru *normalos* ca noi. :-) Ceva mai serios, testul oricărui 911 e interesat fie și doar de amorul artei. Mai ales când e și bine scris, așa cum Bogdan ne-a obișnuit de fapt. ...Și la fel de bine ilustrat (bun venit cu ocazia asta foto-profului Radu Chindriș, ceva mai ecologist poate acum decât cu Forester-ul său din vremile Motorpresse. ;-)) Fără să (re)intru în detalii, nu-s fanul actualei generații -- pe care oricum o doare-n eșapamente de părerea mea și se va vinde la fel ca înainte, în ciuda prețului umflat (par mulți 160.000 € cu Sport Chrono? -- un cabrio poate trece ușor de 210.000 cu alte opțiuni). Pe clienții Porsche nu-i interesează oricum că vreo 30.000 € din 160K sunt profitul VAG și tot atâtea jdemii merg la stat (TVA.) ...Și sigur destui se vor da pe circuit și cu cabrioletul, chiar de-i mai greu și mai puțin rigid decât coupe-ul. În care, btw, doi pasageri nu prea bine-crescuți :-) pot sta, spre deosebire de căușele cu rol de portbagaj în plus ale decapotabilei.