Siguranta
EuroNCAP nu își permite să izbească de barierele sale prea multe exemplare Porsche 911, așa că testele de siguranță în segmentul acesta sunt destul de rare. Prin urmare, trebuie să avem încredere deplină în noua structură pe care este dezvoltată mașină.
Acum are în componență 70% aluminiu și 30% oțel de înaltă rezistență. La asta adăugăm și pleiada de sisteme de siguranță: recunoașterea semnelor de circulație, frânarea automată de urgență cu funcție de detectare a pietonilor și păstrarea benzii de mers.
În premieră pe un 911, noua generație beneficiază și de Night Vision, adică vedere pe timp de noapte, care se bazează pe o cameră termală pentru a detecta pietoni sau animale. În plus, cu farurile Matrix LED, mașina poate trimite un fascicul de lumină intermitent către pietonul detectat pe marginea drumului.
@pipo: Vezi, AM îți dă exact ce ai cerut -- un test c-o mașină de volum, populară, pentru *normalos* ca noi. :-) Ceva mai serios, testul oricărui 911 e interesat fie și doar de amorul artei. Mai ales când e și bine scris, așa cum Bogdan ne-a obișnuit de fapt. ...Și la fel de bine ilustrat (bun venit cu ocazia asta foto-profului Radu Chindriș, ceva mai ecologist poate acum decât cu Forester-ul său din vremile Motorpresse. ;-)) Fără să (re)intru în detalii, nu-s fanul actualei generații -- pe care oricum o doare-n eșapamente de părerea mea și se va vinde la fel ca înainte, în ciuda prețului umflat (par mulți 160.000 € cu Sport Chrono? -- un cabrio poate trece ușor de 210.000 cu alte opțiuni). Pe clienții Porsche nu-i interesează oricum că vreo 30.000 € din 160K sunt profitul VAG și tot atâtea jdemii merg la stat (TVA.) ...Și sigur destui se vor da pe circuit și cu cabrioletul, chiar de-i mai greu și mai puțin rigid decât coupe-ul. În care, btw, doi pasageri nu prea bine-crescuți :-) pot sta, spre deosebire de căușele cu rol de portbagaj în plus ale decapotabilei.