Tehnologie
În mod normal, versiunile electrice sunt ceva mai tehnologizate decât versiunile convenționale. Nu este și cazul lui Peugeot 208, care dispune de aceleași gadget-uri pe toate derivatele. Cu mici excepții. Spre exemplu, versiunea electrică poate afișa pe instrumentarul de bord și informații despre baterie sau despre încărcare. Practic, grafica este ușor diferită și adaptată nevoilor unui utilizator de mașină electrică.
Altfel, avem același i-Cockpit 3D cu o grafică îmbunătățită și cu o hologramă spectaculoasă, care proiectează informații în zone diferite, în funcție de importanța lor. Peugeot susține că această hologramă îmbunătățește timpul de reacție în cazul unui pericol cu jumătate de secundă.
În centrul planșei de bord, Peugeot poate instala un ecran de 5, 7 sau 10 inch. Eu l-am probat pe cel mai mare. Chiar dacă meniul poate părea ușor neintuitiv, sistemul oferă o grafică bună. Simțul tactil nu are sensibilitatea pe care ți-ai dori-o, iar răspunsul procesorului este ceva mai lent în primele minute de la pornire. Navigația este 3D, este oferită de TomTom și garantează informații din trafic, precum și o hartă a punctelor de încărcare. Spre exemplu, cel de la volan își poate planifica ruta în funcție de punctele de încărcare.
Pentru cei care vor o grafică familiară, e-208 oferă Mirror Link, Apple CarPlay și Android Auto. Sistemul multimedia poate oferi și suport pentru precondiționarea termică a habitaclului, spre deosebire de versiunile convenționale.
De asemenea, prin interior au fost presărate prize USB clasice și un USB de tip C. Încărcarea telefonului se poate face și prin inducție, în spațiul inteligent despre care vorbeam la capitolul Interior, însă pot fi momente când telefonul se mișcă și încărcarea se întrerupe.
"Cuplul motor are o valoare de 260 de Nm și este livrat de la 300 de rotații, mai devreme decât cel al lui Zoe (1500 rpm). " rpm la motor electric?