Interior
Peugeot a vrut ca și versiunea electrică e-208 să se simtă asemeni unei mașini convenționale. Adică fix ca un 208 cu motor diesel sau benzină. În aceste condiții, diferențele dintre modelul electric și cel convențional sunt minime dincolo de portiere.
În interiorul electricei o să descoperiți o temă diferită, caracterizată de o nouă tapițerie. Este o combinație de Alcantara cu textil, de culoare gri, care se simte foarte plăcut și este condimentată cu o cusătură contrastantă de culoare verde. Nu lipsește nici iluminarea ambientală, oferită standard pe versiunea electrică. Un alt aspect pe care e posibil să îl sesizați imediat ce vă urcați la volan este faptul că podeaua este ceva mai înaltă, ea ascunzând acum bateria despre care vă vorbeam. O să simți că genunchii sunt ușor mai ridicați.
În afara acestor mici detalii, e-208 este similar cu celelalte versiuni convenționale. Asta înseamnă materiale foarte bune pentru un model de clasă mică. Plasticul de pe planșa de bord este moale și este dublat de unul care imită textura fibrei de carbon. Este la fel de moale și prietenos. În zonele inferioare, lucrurile se mai strică, însă nu alarmant.
Chiar dacă vorbim despre un model electric, spațiul interior este similar. Avem o cotieră mare, pe consola centrală avem suport pentru pahare și un spațiu pentru telefonul mobil. Surpriza este însă dezvăluită de o clapetă care deschide un alt spațiu pentru telefonul mobil, pe planșa de bord. Acesta poate fi echipat și cu încărcare prin inducție.
Spațiul din cabină este decent și va putea primi la bord patru pasageri în condiții confortabile. Pe locurile din spate, locul la nivelul genunchilor este decent. La nivelul capului, lucrurile s-ar putea să fie ușor neplăcute pentru cei care au peste 1.80 metri. Portbagajul nu excelează. Are o capacitate maximă de 311 litri. Asta dacă renunțați la roata de rezervă.
Chiar dacă vorbim despre o mașină electrică, iar de sub capotă nu apare niciun zgomot neplăcut, habitaclul are o antifonare perfectibilă.
"Cuplul motor are o valoare de 260 de Nm și este livrat de la 300 de rotații, mai devreme decât cel al lui Zoe (1500 rpm). " rpm la motor electric?