Peugeot 508

4.4
de Bogdan Mirică, luni, 27 aprilie

Playboy-ul mașinilor verzi

Atunci când ajungi vedetă la Hollywood, iar filmul în care ai avut rol principal a adunat încasări de sute de milioane de dolari, ești lovit de un fenomen ciudat. Li se întâmplă tuturor actorilor. Se numește altruism și se manifestă compulsiv, cu implicări în cauze nobile: salvarea țestoaselor, agricultura bio, combaterea bolilor incurabile.

Leonardo di Caprio este cel mai bun exemplu. În ultimii ani s-a transformat dintr-un Playboy al Hollywood-ului, într-un militant tenace împotriva poluării globale.

În ultimele 12 luni, piața mașinilor de volum a făcut cunoștință cu un personaj similar, transformat recent într-un militant pentru aceeași cauză: reducerea emisiilor de carbon. Este vorba despre Peugeot 508, un Playboy al sedanurilor medii, disponibil acum și cu o versiune hibridă, alimentată la priză.

  • andrei, luni, 27.04.2020 10:00

    mi se pare o eroare: "prizele din oras, din ce in ce mai putine". e exact pe dos, sunt din ce in ce mai multe, nu a taiat nimeni prize. cred ca voiati sa ziceti ca "priza disponibile" din ce in ce mai putine, pentru ca sunt din ce in ce mai multe masini care apeleaza la ele. dar nicidecum ca ar disparea din prize. in rest, ca la orice hibrida plug-in, daca nu o folosesti la drumuri relativ scurte si nu o incarci des, avantajul electricului dispare total, ba chiar consumi in plus. si mai si platesti mai mult la achizitie.

  • daniel.popescu, luni, 27.04.2020 10:13

    @andrei: Autorul se refera la faptul ca numarul prizelor cu incarcare gratuita se reduce constant, intrucat numerosi furnizori incep sa solicite bani pentru sesiunile de incarcare.

  • adi_10, luni, 27.04.2020 10:44

    Am zis-o de la primul test drive pe care l-ati facut, masina arata exceptional. mi se pare ca exagerati un pic cu laudele pentru Passat, avand in vedere ca vedem aceeasi masina anosta si care nu te atrage cu mai nimic.

  • fan skoda, luni, 27.04.2020 11:04

    Masina arata foarte bine. Imi plac foarte mult liniile de design de la Peugeot. Incet, apar si multi rivali, in acest segment PHEV. Fiecare cu avantajele sale. Modelele Peugeot au niste linii de design foarte ascutite si frumoase. Chiar merita 5 stele pentru Design. Interiorul este foarte interesant, cu tot felul de gadget-uri. Este foarte tehnologizata aceasta masina. Vedere pe timp de noapte... Aceasta dotare este optionala si in segmentul premium. Volumul portbagajului este foarte asemanator cu Skoda Superb PHEV (485 vs 487 l). Oricum, Superb PHEV avea de unde sa piarda la volumul portbagajului. Cred ca daca ramanea la fel, ar fi fost regele sedan-urilor PHEV. Ca volum portbagaj, toti rivali (cel putin momentan) au cam aceleasi valori. Autonomia in modul full-electric este la toate cam 50 km. Intre VW Passat PHEV, Skoda Superb PHEV si Peugeot 508 PHEV, o sa fie o lupta. Consum... Un consum foarte bun. Cam de asta iti iei PHEV. Skoda Superb PHEV a obtinut 4.5 stele. Peugeot 508 PHEV a obtinut 4.4 stele. Viteza maxima in modul full-electric este destul pentru Romania. Peugeot 508 PHEV 7.9 secunde 0-100 km/h Skoda Superb PHEV 7.7 secunde 0-100 km/h La Ne-a placut: Calitatea anumitor materiale. La Skoda Superb PHEv: Caliatea materialelor Skoda Superb PHEV are o calitate mai buna a materialelor. Ca raport calitate/pret, Skoda Superb PHEV este o optiune foarte buna. @andrei De asta iti iei PHEV. Pentru consum, etc.

  • Rafinatu`, luni, 27.04.2020 11:19

    Nu ne-a plăcut „rafinarea suspensiei”? E rău că au rafinat-o?

  • fanel, luni, 27.04.2020 13:55

    "Cu condiția să nu pipăi mai jos, în zonele inferioare, pentru că lucrurile devin indecente." Nici ca se putea spune mai bine. Intr-un review auto.

  • netam-nissan, luni, 27.04.2020 14:26

    frumos test buna masina cu numai 300 kile mai electro-grea si doar cu 3800 euroi mai scumpa ca aia pe benzina cu aceiași cai dar proasta fiindca la drum cosnuma mai putin ca asta. si sigur are sens ca lumea merge electric prin ambuteiaje urbane cu limuzine iar pe autostrazi cu fiaturi 500. ps. o chestie nu pricep de ce masina nu e totusi verde in poze.

  • noxa 0, luni, 27.04.2020 17:20

    508 e o raritate prin aparițiile ce le poti numara pe degetele de la o mană, pe toate drumurile patriei..și nu numai. 508 hybrid v-a plusa la categoria invizibi..pe aceleasi drumuri.

  • Andrei, luni, 27.04.2020 17:38

    Automarket, faceti treaba pana la final si puneti si un sprint 0-100km/h fara ajutorul motorului electric, pentru ca masina va circula in majoritatea timpului cu bateria goala. E un model aratos, dar Peugeot inca nu stie sa faca o cutie de viteze ca lumea si masinile sunt prea rigide, fara ca asta sa insemne o tinuta de drum buna. Masina asta mai are o problema: este prea mare pentru a avea sens in oras si are un rezervor ce va ajunge pentru cel mult 500km extraurban. Iar cel mai mare defect este pretul imens. Asta se reflecta in absenta acestui model de pe sosele. Nu are sens sa coste atat de mult, pentru ca nu ofera nimic in plus fata de cei mai buni din clasa, care sunt mai ieftini.

  • dan_grc, luni, 27.04.2020 17:58

    Acest model intra in randul celor foarte populare pe net, exista o lista lunga, are cineva de aici o minima dorinta sa achizitioneze un 508, macar la mana a doua peste cativa ani ? De fapt pun problema gresit, trebuie cumparat de nou, pentru a exista la mana a doua. Titlu peste maxim trei ani " Peugeot va opri productia modelului 508, vanzarile au fost dezamagitoare, nu va exista un succesor ". Comentarii: " daca taranii stiu doar VW" ...

  • Aha, luni, 27.04.2020 18:37

    Văd că la "cui se adresează" treceți "manageri" și "celibatari". Taaare sunt curios, cum ați ajuns voi la concluzia asta? Că cei 487 de litri ai portbagajului mi se par suficienți și pentru o familie cu doi copii. Și de ce "manageri" și nu free lanceri sau medic ori profesor? În fine, chestii de marketing, probabil. În altă ordine de idei, 110 cp asigurați în mod pur electric cred că sunt mai mult decât ok, gândindu-ne că cei 37 km autonomie sunt pentru rulajul în oraș, nu pentru liniuțe. Oricum, una peste alta, e o mașină pe care aș trece-o oricând pe lista scurtă, când va fi să fie.

  • DLP, luni, 27.04.2020 18:59

    "Cu condiția să nu pipăi mai jos, în zonele inferioare, pentru că lucrurile devin indecente."...mai ales acum cand saloanele de epilat sunt inchise si a aparut blanitza....rusine AM! Am asteptat ceva sa o vad in showroom; problema era ca versiunea entry-level era diesel si era si scumputza (parca vreo 25k), mai puneai ceva si pretul crestea....benzinara de 1.6 si 225CP sarea binisor de 30k; breakul parea interesant (dpdv al gabaritului) dar nu aparuse la noi, doar in vest. Concluzia: o stiti si voi; nu o mai repet ca zice lumea ca's hater. Am remarcat un lucru; se sta foarte jos in aceasta masina, cam ca intr-un BMW si destul de confortabil. Despre versiunea aceasta cred ca a aparut doar asa de ECO; mult prea scumpa (PSA a avut in trecut versiuni Hybrid 4 ceva mai interesante) si fara un target foarte clar definit; probabil va ajunge ca Alfa Giulia la superoferta acum, interesanta, frumos desenata/executata dar fara potentiali clienti

  • Andrei, luni, 27.04.2020 20:01

    Am folosit o perioada un 508 RXH nou, un hibrid Diesel cu un motoras electric, pus degeaba pe masina si care avea consum mediu 9%, fiind foarte grea si avand o cutie pilotata care dadea mereu in nas. Cred ca am mai vazut doar una sau doua in trafic, masina costa vreo 45000 euro atunci. Asta va avea fix aceeasi problema, va fi invizibila. Pur si simplu nu poti da atatia bani pe un Peugeot. Si da, declarativ e cea mai buna masina la comentarii, dar nimeni nu va cumpara una.

  • Scrooge, luni, 27.04.2020 23:15

    A5 ul frantuzesc :)

  • Aha, marţi, 28.04.2020 09:49

    @Andrei, vorbesti despre o masina lansata in 2011 si despre alta mototrizare. Personal am vazut destule 508 pe sosele, chiar stiu persoane care au asa ceva. Deh, nu au "notorietatea" VW/Audi/bmw. Nici Honda sau Toyota nu vezi la fiece colt de strada. Probabil in Franta o sa vezi suficiente 508, dar nu si la noi. Articolul spune clar, Romania nu va fi o piata pentru acest model. Noi tot cu nemtii second hand, nu bate, nu troncane... In al doilea rand, poti defini ce indeamna consum mediu?

  • croco, marţi, 28.04.2020 10:40

    Andrei, daca asta e scump, lasa ca dai 71.000 euro pe A6 - Avant 55 TFSIe tot cu autonomie de 35 km :)))))

  • dan_grc, marţi, 28.04.2020 11:25

    Baieti, A6 se vinde mult mai bine decat 508 si Talisman la un loc, 508 nu este pentru romanii indoctrinati, dar nu va rupe vanzarile nici in afara, va avea soarta lui Talisman, toata lumea le trece pe lista scurta si acolo raman, in lista.

  • pimp, marţi, 28.04.2020 12:08

    "Cu condiția să nu pipăi mai jos, în zonele inferioare, pentru că lucrurile devin indecente." Si daca mai si va uitati pe sub capote, o sa observati ca fata asta nu e deloc o dama de lux cum se pretinde. Lucrand in zona seviceului reprezentantei psa o perioada de timp am ajuns la concluzia ca ceea ce e frumos pe dinafara poate fi foarte cheap pe dedesupt. Nu mi-o luati in nume de rau, sunt motociclist, ca acolo poti vedea cum e construita fara sa te intinzi pe spate cu lanterna in mana.

  • fan skoda, marţi, 28.04.2020 16:54

    Sunt foarte putine pe strada pentru ca are un pret foarte mare pentru ce ofera. Adica, calitatea anumitor materiale la 40.000 de euro, totusi. Si are un portbagaj foarte mic. Doar 487 l. Sub 500 l. Nu e bine. Exista optiuni mai bune la un pret mai mic. De aceea sunt atat de putine. Asta nu e masina de familie. Iar un manager/celibatar nu-si ia o masina cu unele materiale care lasa de dorit. Cu peste 5000 de euro diferenta, iei o masina cu portbagaj cu aproape 200 l mai mare decat aceasta masina (625 l si 485 l PHEV), calitatea foarte buna a tuturor materialelor, etc. Skoda Superb, mai exact. Sunt peste 5000 de Euro diferenta intre aceasta masina si Superb. La testul cu Superb PHEV, la Ne-a placut: Calitatea materialelor La testul cu Peugeot 508 PHEV, la Ne-a placut: Calitatea anumitor materiale. Deci, Skoda Superb, cu peste 5000 Euro mai ieftina, are materiale mai bune decat 508.

  • fan skoda, marţi, 28.04.2020 16:57

    Nota finala Peugeot 508 PHEV: 4.4 stele Nota finala Skoda Superb PHEV: 4.5 stele

  • fanel, marţi, 28.04.2020 17:36

    Decat o Skoda Superb mai bine un Logan corect

  • Hidosenie, luni, 04.05.2020 23:48

    du te ba si mai lasa ne cu locomotiva ta superba taiata in unghi de 90 de grade ca si sorsa passat care din profil nu pare sa aiba fata sau spate :)))) tu de un volvo s 90 ai auzit ? mai zi si altceva . skoda suna foarte ieftin si deloc cu materiale anumite bune . acelasi bord ca acum 15 ani si singurul atuu major e spatiul foarte bun dar pt spatiu imi pot lua si un Lodgy . Nota finala Lodgy 5 Superb 4

  • jiji, joi, 17.12.2020 10:47

    Sa dai 4.4 acestei nasoale, am vazut teste facute de specialisti si e praf. Cautati pe youtube.

  • Bgd, luni, 21.08.2023 22:15

    Probabil o fi avand materiale mai bune Skoda, dar la design e praf pe langa asta... acelasi cockpit de zeci de ani, nimic nou. Practic o dacie cu bord imbunatatit.