Opel Insignia 5 usi facelift

2.0 CDTi 170CP Man S/S Drive

Motor / Transmisie

4.5

Primul lucru pe care l-am remarcat la noul 2.0 CDTI de 170 CP este lipsa zgomotului. Faţă de motoarele anterioare, nivelul de zgomot care ajunge în habitaclul modelului Insignia s-a redus dramatic. Indiferent de nivelul de putere ales, generaţia anterioară a motorului 2.0 CDTI îşi făcea simţită prezenţa prin sunetul specific. Noua generaţie îndeplineşte criteriile Euro6 şi este suficient de silenţioasă pentru a nu te mai deranja chiar şi atunci când urci mai serios în ture. Este elastic şi asigură reprize hotărâte, indiferent de treapta aleasă.

Evident că motorul de 2.0 litri este ceva mai vocal faţă de fratele său mai mic, 1.6 CDTI, dar rafinamentul este păstrat în zona optimă. Cuplul este acum disponibil încă de la turaţii joase, ceea ce îi asigură un compartament mai agil în oraş. Per total, Insignia facelift 2.0 CDTI 170 CP este cea mai plăcută experienţă din gama modelului de clasă medie de la Opel. 

Noul propulsor are 1.956 cmc şi dezvoltă 170 cai putere la 4.000 rot/min. Cuplul motor este de 400 Nm disponibil între 1.750 şi 2.500 rpm. Este o evoluţie impresionantă a unităţii de 2.0 litri cu care Insigina se lansa pe piaţă în 2008. Noul motor este conceput şi studiat de către experţii Opel din Torino şi Russlesheim, iar producţia noii unităţi de propulsie este asigurată de uzina de motoare Opel din Kaiserslautern, Germania.

Noul motor de 170 CP se alătură restului de propulsoare Opel cu aceeaşi cilindree: 2.0 litri. Iar graţie noii lansări din gamă, Opel oferă acum una dintre cele mai mari plaje de puteri pentru modelele Insignia diesel. Clienţii pot alege între variante de 110, 120, 130, 140, 163, 170 şi 195 cai putere. Însă, cel mai probabil, o parte din aceste variante vor fi eliminate în viitorul apropiat pentru a face loc altor versiuni bazate pe noul propulsor. 

  • Andy, miercuri, 11.03.2015 11:59

    Sa inteleg ca au rezolvat cu spatiul minuscul pentru picioare din spate pentru clasa medie din care face parte? P.S. Infotainment nu infoteinment (la minusuri).

  • Marian.Nedelcu, miercuri, 11.03.2015 12:01

    O limuzina eleganta si stilata. Se vad influentele americane, cu acel interior asemanator cu Buick LaCrosse ( Daewoo Alpheon pt alte piete ) , ceea ce-i creaza modelului un iz de clasa premium, dar in acelasi timp cu un exterior conservator si la locul lui. O bila alba pt Opel la multitudinea de motorizari, imi place sa vad ca au si motorizari aspirate disponibile. Orice om cu capul pe umeri ar cumpara un aspirat fiabil care consuma mai putin si care are o compresie mai buna ( lagul fiind inexistent). Cine doreste unul dintre cele mai bune motoare turbo noi, se poate uita in "curtea" Toyota , tocmai au creat un motor turbo cu cel mai ridicat raport de compresie din industrie, iar asta elimina neajunsuri precum : fiabilitatea scazuta , consum ridicat , etc lucruri pe care le gasim la motoare turbo normale ale altor producatori.

  • eu, miercuri, 11.03.2015 13:48

    Dar la passat/Golf nu vi s-au parut multe butoane pe volan...(ca sunt mai multe...) Pfff.

  • @marian, miercuri, 11.03.2015 14:12

    Orice om normal la cap trebuie să considere comentariile tale o glumă, în cel mai fericit caz. Legat de limuzine stilate , poate invata și toyota ta iubita ce este aia, Insigna este un punct de plecare.

  • Marian.Nedelcu, miercuri, 11.03.2015 14:42

    Bine ai revenit posesorule de Moskwicz. Era imposibil sa nu apari, afara e cam racoare, daca stai pe sub masina mesterind la ea risti sa te traga curentul. Asa este, orice om "normal la cap" trebuie sa considere comentariile mele "o gluma" , daca nu a-ti considera anumite pasaje o gluma, ar fi chiar nasol , nu de multe ori am spus ca unii au probleme psihice, si asta fiindca umblatul la Moskwicz te oboseste nu fizic ci psihic, totul trebuie facut cu maxima dexteritate. Nu inteleg dc imi spui mie de Toyota, de parca as fi vre un fan sau posesor ceva. In fine, iti consider feedbackul negativ al designului Toyotei unul plauzibil~ mai au multe de invatat la acest capitol , la fel si VAG, pt a putea face fata cu Mazda , un brand de "super lux" pe langa astea doua mari companii .Multam !

  • @automarket, miercuri, 11.03.2015 15:01

    Cuplul motor este de 400 Nm disponibil între 1.750 şi 2.500 euro

  • hazard, miercuri, 11.03.2015 15:02

    Un model mai tot mereu in umbra concurentei...

  • Bik, miercuri, 11.03.2015 19:46

    Va recomand o plimbare cu versiunea OPC...:)

  • Tony_LPP, miercuri, 11.03.2015 20:10

    Dupa parerea mea pe care am tras-o la test drive ; PRO: - calitate interioara mai buna ca generatia precedenta - finisaje medii spre premium in configuratia de top - consum decent -tinuta de drum "setata" mai mult spre sportivitate -pret/raport/calitate normal - ergonomia mai buna fata de versiunea pre-facelift ( au disparut butoanele ) totul pare mai "curat" acum la interior -confort decent -izolare fonica, o idee mai buna fata de pre-facelift, insa sub unele modele concurente pe piata CONTRA: -portbagaj mic -spatiu pasageri spate mic pt acest segment - feedback artificial -suspensie cam zgomotoasa ( se aude destul de mult cursa suspensiei la interior ) -diesel cam zgomotos, cel putin in varianta pe care eu am testat-o.

  • @Tony, miercuri, 11.03.2015 21:00

    La CONTRA as aminti si zona indicatoarelor (combinatia intre digital si analogic este chiar "neinspirata" ca sa ma exprim elegant).

  • gibl, joi, 12.03.2015 21:18

    la Renault Laguna e de departe cel mai mic loc pentru picioare pentru pasageri spate. word

  • Adrian24, vineri, 13.03.2015 17:30

    Toyota chiar nu are nimic de invatat de la Opel O masina foarte grea pentru gabaritul ei.

  • RWD, sâmbătă, 14.03.2015 12:23

    cel mai frumos model din clasa lui cu 15 mii de clase peste passat , atat in varianta hatchback cat mai ales in varianta break , iar cu pachetul OPC line arata ca nici o alta masina din clasa , pentru ca nici un concurent nu ofera ceva de genul pachetelor OPC line care transforma major designul exterior.

  • Cristian, duminică, 15.03.2015 23:43

    Da, nici eu nu agreez prea tare passatul dar tehnic este el cu multe clase peste insignia si oricine din clasa medie insa ca design lasa de dorit in timp ce Insignia arata foarte frumos dar are tonaj de betoniera . Acum depinde ce isi doreste fiecare de la o masina .

  • Zorba, joi, 19.03.2015 15:38

    @ Cristian: salut, ai pute sa-mi spui si mie cu ce anume special (technica, design, etc) s-ar "umple" acele "multe clase" diferenta intre insignia si passat?

  • @Zorba, vineri, 20.03.2015 21:26

    pai am zis frumos , deci ma refer la design atat exterior cat si interior odata cu varianta facelift : designul fad cu linii de dubita si interior de masa de operatie al passatului mi se pare extrem de precar tinand cont ca dpdv tehnic este el cu 15 clase peste oricine din segment asa ca intrebare ? Conteaza mai mult design special la o masina sau ca face suta cu 1,2 sec mai repede ? Pentru mine conteaza sa fie o masina frumoasa de care sa nu ma plictisesc prea repede. De passat ma plictisesc deja dupa ce il privesc 3 secunde , e jalnic ca design.