Tinuta de drum
În testul nostru pe drumurile dintre Frankfurt și Russelsheim, am mers atât cu versiunea electrică, cât și cu versiunea mild-hybrid. Ei bine, pot spune că versiunea electrică s-a simțit mult mai confortabil și a absorbit mult mai bine denivelările și gropile din drum.
Care ar fi motivul? Grandland electric are o masă mai mare cu 532 de kilograme față de versiunea mild-hybrid. Prin urmare, Opel a montat o suspensie spate multi-link, care nu este inclusă pe hibrid din motive de cost. Totodată, versiunea electrică beneficiază și de amortizoare adaptive, iar tot acest pachet se traduce printr-o ținută de drum foarte bună.
Direcția este extrem de ușoară, iar în oraș mașina se simte mult mai agilă decât este, dacă luăm în calcul dimensiunile. Când treci mașina pe modul Sport, direcția are o greutate plăcută, dar se simte destul de artificială. Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă. Lucruri normale pentru un SUV compact modern.
Totuși, mișcările de ruliu și tangaj sunt destul de bine ținute sub control. Grandland abordează virajele într-un mod sigur și stabil. Până la urmă, pentru o mașină din acest segment, acest lucru este mult mai important decât un caracter dinamic sau sportiv.
Izolarea fonică a fost și ea îmbunătățită față de generația trecută. Până la viteze de autostradă, nu vei auzi niciun zgomot de vânt sau la rulare în habitaclul lui Grandland. La viteze de autostradă, vântul își mai face pe alocuri simțită prezența, dar în general, Grandland electric este o mașină silențioasă.
am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...