Calitate / Pret

4.5

Dintotdeauna, Opel a încercat să ofere clienților o mulțime de lucruri pe mașinile sale și, cel mai important, la prețuri accesibile. Din păcate, prețurile pentru România nu au fost anunțate, dar le avem pe cele pentru piața din Germania. Deci, versiunea de bază, cu sistem mild-hybrid, are un preț de pornire de 36.400 de euro.

Viitoarea versiune PHEV va avea un preț de pornire de 40.150 de euro, în timp ce versiunea electrică testată de noi pleacă de la 46.750 de euro. După ce am făcut o mică cercetare, am observat că, în Spania, Grandland pleacă de la 33.000 de euro. Oricum, pare că Opel Grandland va avea un preț competitiv, care ar putea atrage destui clienți de toate vârstele.

Că tot suntem la prețuri am putea discuta și despre nivelurile de echipare. Nu vă țin mult, deoarece sunt două mari și late. Echiparea de bază se numește Edition și vine în standard cu dotări precum jante de 19 inch, faruri full LED, sistem multimedia de 10 inch sau scaune și volan încălzite.

Echiparea de top se numește GS. Pe lângă, poți opta pentru unul dintre cele două pachete, denumite Tech Pack sau Comfort Pack. Mai mult, poți opta pentru jante de 20 inch, dar și pentru piele Nappa.

În același timp, primești un sistem multimedia de 16 inch, scaune încălzite, ventilate și cu funcție de masaj. La exterior, ai un hayon acționat electric, plafon contrastant de culoare neagră, dar și faruri full LED Matrix.

  • nsrei, marţi, 22.10.2024 14:39

    am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...

  • Omu’, marţi, 22.10.2024 15:11

    Foarte interesantă prezentarea, Silviane! Interesantă și mașina. Opel a trecut de la mașini de cărat cartofi la mașini tinerești. Păcat ca sunt deținuți de incompetenții de la Stellantis…

  • Wow, miercuri, 23.10.2024 00:04

    Arată senzațional și foarte atractiv la toate capitolele. Chiar e o pata de culoare , alaturi de Austral/Scenic ,Kuga și Formentor/Terramar. In rest europenele sunt bleah , cai Mazda cx-5 cu același design de 12 ani , că e Karok/Kodiak /Kamiq sunt la fel de plictisitoare la fel și Tiguan,poate Tarraco este mai altfel. Dar acest Opel alaturi de 3008/5008 chiar sunt o pata de culoare între atâtea modele fade.

  • @nsrei, miercuri, 23.10.2024 00:05

    Da cine te a întrebat pe tine daca mai vrei sau nu? Asta e o mașină nouă fără nici o legătură cu ce ai testat tu acum 30 de ani . Ia ți vw că nemțească dar e mai rara Dacia pe străzi :))

  • Robert, joi, 31.10.2024 21:52

    Imi place designul, mi se pare mai reusit chiar decat fratiorul Peugeot 3008. In plus e mai spatios si un pic mai ieftin. Primele teste , ca si cele cu 3008, arar o eficienta si autonomie rezonabile. Mi-ar place o versiune dual motor, si o viteza de incarcare ceva mai mare.