Interior

4.0

Chiar dacă Frontera și C3 Aircross sunt modele înfrățite, interioarele sunt diferite. Dacă la Citroen am avut parte de un interior mai viu colorat, Opel mizează pe cartea seriozității. Fiind un automobil de familie accesibil, orientat spre a oferi un raport preț-calitate excelent, Frontera nu afișează lux la interior. Totuși, arată mult mai modern decât predecesorul său, modelul Crossland.

Opel a mers pe ideea de minimalism în habitaclu, ceea ce îi dă un aspect curat. Din păcate, există și destule zone cu plastice tari, dar nu este ceva ieșit din comun pentru acest segment de piață.

Bordul arată simplu și elegant, include o zonă de depozitare căptușită cu cauciuc, iar consola centrală are o curea reglabilă pentru fixarea laptopurilor sau tabletelor. Desigur, o poți folosi și pentru sticle sau pahare.

Deoarece am avut parte de nivelul de echipare GS, pe panourile ușilor am regăsit material textil. Frontera oferă o poziție la volan înaltă specifică unui SUV clasic. Dacă alegi echipările superioare, primești scaunele Intelli-Seats, care vin cu un design special al pernei, având o fantă ce reduce presiunea pe osul coccisului.

Pe nivelul de echipare GS primești scaune încălzite și funcție de volan încălzit. Dacă ar fi să mai facem o comparație, Citroën C3 Aircross oferă o cabină mai primitoare și un bord mai interesant.

În spate, doi adulți pot călători confortabil, dar al treilea ar sta destul de înghesuit. Există și opțiunea cu 7 locuri, dar mai mult ca sigur pe ultimul rând de scaune nu ar sta prea bine niciun adult. Spațiile de depozitare nu sunt numeroase, dar buzunarele din uși sunt decente ca spațiu.

Când vine vorba de izolarea fonică, Opel Frontera face o treabă puțin mai slabă în comparație cu fratele francez C3 Aircross. La viteze de oraș nu auzi vântul, dar suspensia tinde să fie gălăgioasă. La fel, și motorul are anumite intervenții gălăgioase. La viteze de autostradă, zgomotul de vânt își face simțită prezența.

La varianta cu 5 locuri, capacitatea portbagajului este de 460 litri, iar cu bancheta spate pliată ajunge la 1.600 litri. În versiunea cu 7 locuri, cu toate scaunele ridicate, rămân disponibili doar 40 litri. Totuși, al treilea rând de scaune se pliază complet, ceea ce deschide un volum de 330 litri în modul cu 5 locuri, atunci când e nevoie.

Comparativ, Citroen C3 Aircross oferă același spațiu în portbagaj, lucru care era de așteptat. Dacia Duster are un volum al portbagajului de 430 de litri, în timp ce MG ZS are un volum de 433 de litri.

  • nsrei, marţi, 14.10.2025 13:02

    ca fost posesor de opel si oarecare tangenta cu marca pot confirma ca opel A FOST o masina ieftina si cam proasta. Singurele bune au fost Opel Omega cu tren de rulare de BMW care puteau merge sustinut cu 200kmh. In rest numai pocnitori. Dar de astea din ziua de azi ma abtin. Mai ales de electrocaznice

  • dan_grc, marţi, 14.10.2025 16:55

    Cu toate ca nu mai are legătură cu originalul Frontera, mă declar surprins de preț, mai ales ca există o invazie de promovare a mărcilor chinezești care nu sunt mai ieftine, dimpotrivă, că tot se repeta ca mărcile europene sunt foarte scumpe, iar cele chinezești foarte ieftine, deci pentru potențialii clienți, de ce ar alege cineva, cel puțin la aceeași bani, un model chinezesc față de un Opel, Peugeot, Citroen, Renault ? Iar când n-ar alege aceste mărci, există mărcile coreenne și japoneze .

  • nsrei, marţi, 14.10.2025 19:34

    The Citroen C3 Aircross / New Aircross, produced in Brazil, achieved zero stars. Asta in 20 24 global Ncap. O fi de bine o fi rău, nu știu.

  • George Simion, miercuri, 15.10.2025 08:10

    nu exista suv de oras!! iar frontera era ceva acum 30 de ani, aveam ulite pietruite prin toate satele. asta de acum parca e o cutie de pantofi strivita.