Design
După cum aminteam și la început ai putea fi tentat să confunzi noul cu vechiul. Așa cum se întâmplă și la Audi A4.
Având în vedere că vechiul Astra pare să rămână o mașină destul de arătoasă chiar și acum, după o carieră lungă, asemănările ar trebui să fie de bun augur. Opel a știut întotdeauna să împacheteze modelele sale într-un design care să placă unei mase impresionante de oameni. Prin urmare, Astra nu putea face excepție.
Pe lângă partea frontală care a primit o grilă nouă și blocuri optice puțin mai ascuțite, Astra beneficiază de un profil mult mai muscular, cu linii ale caroseriei ieșite în evidență. Despre partea posterioară s-a tot spus că a preluat stopurile italiencei Alfa Romeo Giulietta. Sunt câteva asemănări, însă nu putem vorbi de plagiat. Designerii Opel au reușit să facă stopuri la fel de frumoase, iar asta nu poate fi decât un motiv de laudă, atunci când compari cu Alfa Romeo.
e impresionanta suma de salturi MARI fata de generatia anterioara . amintesc scaderea in greutate, performantele aduse de aceasta, noile faruri ce sant revolutionare, dar care fata de audi sant puse pe clasa COMPACTA. intrebarece solutie au ales opel pt suspensia spate?