Nissan Micra

1.5 Diesel Turbo (dCi) 90CP Man5 Start/Stop Tekna

Interior

4.0

La capitolul interior, Nissan Micra își arată colții în fața adversarilor. Dacă până acum eram obișnuiți cu materiale de interior corecte, Micra ridică puțin ștacheta. Japonezii oferă un plastic moale și plăcut la atingere plus o serie de inserții colorate de efect. Totuși, trebuie precizat faptul că Micra oferă un material dur care nu sună prea plăcut în zona portierelor.

Zona centrală este una specială. Ecranul a fost integrat perfect în ambianță, iar centrul de comandă pentru climatizare este extrem de ușor de operat. Sistemul de infotainment folosit de Micra are și reacții lente, iar calitatea ecranului este una de nivel mediu.

Un alt punct interesant la nivelul habitaclului îl reprezintă volanul. Este gros, teșit în partea de jos, iar calitatea plasticului utilizat la fabricația butoanelor, la fel ca cea a butoanelor în sine, de altfel, e una ridicată. Și pentru că tot am ajuns în dreptul postului de conducere, trebuie să vă mai spun că între ceasurile clasice Nissan a integrat și un display de 5 inch capabil să ofere diverse informații.

Deși avem în față o mașină de segment B, spațiul oferit în spate este generos. Totuși, nu încercați să îngrămădiți aici trei persoane. 

  • vianu, miercuri, 12.07.2017 11:42

    N-am inteles de ce nu faceti voi un 0-60km/h si o franare de la 100-0km/h ...n'ati fi primii....dar ar fi o informatie binevenita

  • Nissan, miercuri, 12.07.2017 13:58

    Cine isi cumpara diesel pt mers in oras? In plus, Sandero are acelasi motor si platforma tehnica si este cu 25% mai ieftin. Nu va avea succes in Romania.B9D9

  • tractoras, miercuri, 12.07.2017 15:17

    Da, diesel din nou. Nici nu am mai citit restul articolului. Diesel pe masini din aceasta clasa ?!?! Suntem defecti rau.

  • someone, miercuri, 12.07.2017 16:17

    doua corectari: -nu cred ca puterea e dezvoltata la 4400 rpm -mazda 2 are motorizare diesel, doar ca nu sub 100cai pacat ca masinuta asta cu design aparte in clasa nu are niste motoare pe benzina cat de cat.......spun asta gandindu-ma la noua fiesta care are majoritatea gamei de motoare pe benzina de peste 100 cai

  • ?, miercuri, 12.07.2017 16:46

    Stiati ca o in varianta de echipare Tekna (de top) si la un pret de "doar" 18.000 euro masina asta nu are geamuri electrice spate? Si unii o mai compara cu Polo, Corsa sau Fiesta...

  • Coco, miercuri, 12.07.2017 18:09

    O mașină reușită ca design...dar total nereușită în rest ( variante pe benzină )

  • elo, miercuri, 12.07.2017 19:03

    @vianu: Pt ca treaba asta o fac doar publicatiile serioase, care investesc in aparatura de masurat. Aici nu e cazul , ca na... e mai eftin de insirat epitete si poezii. Sper sa vezi raspunsul meu pana intra omul de serviciu cu cenzura sa stearga comentariul. Intotdeauna doare adevarul, stiu.

  • StM, joi, 13.07.2017 09:46

    Frumusica, dar cu minusuri considerabile. Maxim 90 hp la diesel cand vrei o masina dinamica, lipsa optiune geamuri electrice spate si lipsa cotiera, dotari de confort de bun simt. Tot Polo si Fiesta se vor lupta in clasa asta, alaturi de Clio. Si e pacat...

  • cineva@StM, joi, 13.07.2017 14:43

    Am condus o versiune mai veche, tot diesel 90CP. Nu am simtit niciodata nevoia de mai multa putere. Si nu am menajat-o chiar deloc.

  • x, vineri, 14.07.2017 12:19

    Toata lumea stie ca nu o sa se vanda... ca nu are geamuri electrice spate. Si o mai comparam si cu Sandero. Asa ziceau si de Juke, ca e ciudat, etc Si acuma se vinde chiar bine.

  • Tudor, vineri, 14.07.2017 13:25

    Am vazut-o deja pe strada si arata chiar bine. Unii cred ca daca ei vor anumite dotari, toti vor si generalizeaza. Concluziile le tragem mai tarziu.

  • kim_vl, vineri, 14.07.2017 16:53

    Eu fac parte din clientii care au comandat o Micra (0.9 benzina Tekna, neagra cu cateva elemente orange si cu tapiterie negru cu orange).

  • cineva, luni, 17.07.2017 13:52

    Cum Kim, asa, fara geamuri electrice spate? :-) Enjoy!

  • kim_vl, marţi, 18.07.2017 01:53

    @cineva La cum arata am trecut si peste impedimentul asta plus alte cateva (lipsa cutie automata, lipsa boxe si buzunare usi spate, lipsa manere sprijin spate, lipsa scaune incalzite pe tapiterie textila). Mai aveam ca varianta noua Fiesta, dar nu mi-a placut cum arata. Parca arata mai bine si generatia precedenta. Plus ca motoarele pe benzina de 1 litru au distributie pe curea, spre deosebire de 0.9 la Micra care este pe lant.