Design
În momentul debutului său pe piață, în urmă cu nouă ani, Juke era o mașină care sfida orice logică de design. Era dovada că japonezii se aruncaseră cu capul înainte și riscaseră tot într-un segment necunoscut. Asta le-a adus pionieratul în segmentul mic. Cât privește designul, Juke a fost o mașină pe care o iubeai sau o urai.
Mulți dintre noi ne-am așteptat ca a doua generație Juke să revoluționeze din nou, să se arunce din nou în brațele necunoscutului estetic. În schimb, Nissan a gândit pragmatic și a preferat să rafineze formele neobișnuite ale lui Juke. Așa că am ajuns din nou la o rețetă care își dorește o adresabilitate cât mai largă.
Chiar și cu această decizie, Juke rămâne unul dintre cele mai ciudate modele din segment. În sensul bun al cuvântului. Și nu pierde elementul cu care i-a convins pe majoritatea vechilor săi clienți: designul nonconformist. Partea frontală păstrează blocurile optice rotunde, completate acum de o semnătură luminoasă diurnă sub forma literei Y. Nu lipsesc elementele cromate și grila sub forma literei V, specifică modelelor Nissan.
Jantele pot ajunge până la 19 inch, iar acoperiul poate fi comandat în trei culori distincte: roșu, gri și negru. Pentru cei care își doresc mai multă personalitate pentru mașina lor, Nissan pune la dispoziție nivelul de echipare N-Design, care permite alegerea unor combinații de culori aparte. Cei de la Nissan susțin că sunt 20 de combinații între culorile de caroserie și cele de interior.
Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...