Tehnologie
Cel mai tehnologizat Nissan al momentului. Asta ne promiteau japonezii la conferința de presă susținută în seara premergătoare testului. Juke este, într-adevăr, echipat cu o mulțime de tehnologii de siguranță, care îl aliniază la cele mai noi modele din segment.
Dar, când vine vorba de ecrane și grafică, Juke pare în continuare depășit. Japonezii au mai compensat cu un ecran de 7 inch în spatele volanului (disponibil doar dacă optezi pentru sistemul semi-autonom Pro Pilot), însă parcă e o încercare prea timidă într-un segment în care există deja instrumentare de bord complet digitale, unele chiar de 10 sau 12 inch.
În centrul planșei de bord am apreciat noua încadrare a sistemului multimedia și faptul că ecranul a crescut de la 7 la 8 inch. Grafica rămâne însă una care ar face invidioase televizoarele color de acum 20 de ani, iar meniul nu e tocmai intuitiv. Nici simțul tactil nu este foarte sensibil la impulsurile discrete ale degetelor tale.
Dacă vrei să uiți rapid de grafica sistemului, implicit de navigația oferită de TomTom, cu informații din trafic, ai posibilitatea de a oglindi pe ecranul de 8 inch aplicațiile telefonului tău mobil cu Apple CarPlay sau Android Auto. Graafica e mult superioară și ergonomia sistemului multimedia devine și ea mult mai bună.
Juke este oferit cu internet integrat la bord, cu faruri full LED care îmbunătățesc vizibilitatea cu 10 metri și chiar cu un asistent Google, care ajută la dictarea destinațiilor sau la căutarea unui restaurant. Este disponibilă și aplicația de mobil My Nissan, care poate comanda mașina de la distanță și poate introduce un traseu direct în navigația mașinii.
Opțional, clienții pot comanda și un sistem audio Bose cu opt difuzoare, dintre care două sunt montate pe tetierele scaunelor față pentru a-ți oferi o experiență superioară.
Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...