Nissan Juke

Tinuta de drum

4.0

Nissan Juke a fost mereu alternativa mai țeapănă a segmentului. Adică și-a propus o ținută de drum ceva mai rigidă, încercând să ofere clienților săi nu doar un design unic, ci și o plăcere mai mare de a conduce.

Într-un segment în care toți rivalii se întreceau la capitolul „care se înclină mai mult pe viraje”, de dragul confortului, Juke a găsit o mulțime de adepți. Iar noua generație continuă moștenirea, pentru că beneficiază de o ținută de drum la fel de rigidă.

Nu vă imaginați că Juke nu manifestă ruliu pe viraje. El există, însă nu atât de sesizabil și de nesigur ca în cazul altor rivali. Motiv pentru care Juke o să te îndemne să abordezi unele viraje cu mai mult curaj. Direcția devine precisă mai ales atunci când selectezi modul Sport.

Noua generație a adus, după cum spuneam, și o rigiditate mai mare a caroseriei. De asemenea, avem o direcție care minimizează efortul și un control mai bun al resurselor pe puntea față. Din păcate pentru cei care doresc asta, Juke nu poate fi comandat cu tracțiune integrală.

În traficul urban, Juke o să trădeze unele slăbiciuni în absorbirea gropilor și denivelărilor, mai ales dacă alegeți noile jante de 19 inch.

  • mircea1380, vineri, 18.10.2019 12:49

    Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...

  • Scrooge, vineri, 18.10.2019 12:56

    De mult nu am mai avut ocazia sa vad un model nou si sa nu am nimic de comentat :)

  • ACE - Craiova, vineri, 18.10.2019 13:07

    Impresionanta cresterea portbagajului la modelul NISSAN Juke fata de generatia precedenta. Pe mine nu m-a impresionat niciodata acest model chiar daca parea ceva deosebit fata de celelalte masini - mai mult sau mai putin urbane - de pe strada. P.S. Sa nu uitam insa de TOYOTA Urban Cruiser (2009). O masina cu un succes modest dar premergatoare totusi lui NISSAN Juke..... https://www.autoevolution.com/toyota/urban-cruiser/

  • adi_10, vineri, 18.10.2019 13:15

    Si daca te uiti la motor si daca te uiti la exteriorul masinii si chiar la interior, se vede cu ochiul liber ca este o masina facuta pt doamne si domnisoare. motor mic, interior "funny" si exterior atragator.

  • Marius Filipescu, vineri, 18.10.2019 13:35

    Eu as opta pt 1.6 N/A 94 CP decat 1.0 turbo. Interiorul este in sfarsit in pas cu "moda tabletelor", mult mai modern fata de cel anterior cu ecran 2 DIN. Daca ofera si suspensie independenta pe puntea spate, este o varianta pe care nu as ignora-o la achizitie pt oras .

  • dan_grc, vineri, 18.10.2019 14:37

    Nu arata rau, dar Nissan in general a devenit cel mai neatragator brand japonez, nu-ti spune nimic gama lor, in afara de GT-R.

  • Geany, vineri, 18.10.2019 16:42

    Nu arata rau deloc , intreaga gama Nissan a devenit chiar atragatoare . Daca ar fi ceva care mi s-ar parea neatragator atunci BMW ar fi acela, nu-ti transmite nici o emotie gama lor, in afara de I8 .

  • mircea badea, vineri, 18.10.2019 17:38

    mda..moda manelistica..

  • gica contra'riatu, luni, 21.10.2019 09:58

    @mircea1380 In 2010 exista pe piata,inca din 1999,in premiera absoluta pentru aceasta clasa,HONDA HR-V:din pacate,productia a incetat in 2007,pentru a fi reluata,poate si datorita succesului altor producatori,in 2015.