Siguranta
Vechiul Nissan Juke a fost testat de EuroNCAP în anul 2011 și a obținut atunci punctajul maxim de 5 stele. Noul model vine cu o platformă nouă, cu multe sisteme de siguranță și cu o rigiditate a caroseriei mai mare cu 13% (deși masa totală e mai mică cu 23 de kilograme față de cea a vechiului Juke).
În aceste condiții, Nissan țintește cele cinci stele EuroNCAP și nu se teme să o afirme. Nissan Juke vine cu o pleiadă de sisteme de siguranță oferite standard. Mă refer aici la funcția de frânare automată în situații de urgență, cu posibilitatea detectării pietonilor sau bicicliștilor. Nu lipsește păstrarea benzii de mers, apelul automat în situații de urgență, pilotul automat, recunoașterea semnelor de circulație conectată la pilotul automat și asistentul pentru faza lungă.
Clienții mai pot opta pentru monitorizarea unghiului mort, avertizare la ieșirea cu spatele dintr-o parcare, monitorizarea stării de oboseală a șoferului și sistemul Nissan ProPilot. Acesta permite o rulare semi-autonomă în trafic aglomerat, mașina reușind să gestioneze accelerația, direcția și distanța față de ceilalți participanți la trafic.
Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...