Nissan Juke

Siguranta

5.0

Vechiul Nissan Juke a fost testat de EuroNCAP în anul 2011 și a obținut atunci punctajul maxim de 5 stele. Noul model vine cu o platformă nouă, cu multe sisteme de siguranță și cu o rigiditate a caroseriei mai mare cu 13% (deși masa totală e mai mică cu 23 de kilograme față de cea a vechiului Juke).

În aceste condiții, Nissan țintește cele cinci stele EuroNCAP și nu se teme să o afirme. Nissan Juke vine cu o pleiadă de sisteme de siguranță oferite standard. Mă refer aici la funcția de frânare automată în situații de urgență, cu posibilitatea detectării pietonilor sau bicicliștilor. Nu lipsește păstrarea benzii de mers, apelul automat în situații de urgență, pilotul automat, recunoașterea semnelor de circulație conectată la pilotul automat și asistentul pentru faza lungă.

Clienții mai pot opta pentru monitorizarea unghiului mort, avertizare la ieșirea cu spatele dintr-o parcare, monitorizarea stării de oboseală a șoferului și sistemul Nissan ProPilot. Acesta permite o rulare semi-autonomă în trafic aglomerat, mașina reușind să gestioneze accelerația, direcția și distanța față de ceilalți participanți la trafic.

  • mircea1380, vineri, 18.10.2019 12:49

    Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...

  • Scrooge, vineri, 18.10.2019 12:56

    De mult nu am mai avut ocazia sa vad un model nou si sa nu am nimic de comentat :)

  • ACE - Craiova, vineri, 18.10.2019 13:07

    Impresionanta cresterea portbagajului la modelul NISSAN Juke fata de generatia precedenta. Pe mine nu m-a impresionat niciodata acest model chiar daca parea ceva deosebit fata de celelalte masini - mai mult sau mai putin urbane - de pe strada. P.S. Sa nu uitam insa de TOYOTA Urban Cruiser (2009). O masina cu un succes modest dar premergatoare totusi lui NISSAN Juke..... https://www.autoevolution.com/toyota/urban-cruiser/

  • adi_10, vineri, 18.10.2019 13:15

    Si daca te uiti la motor si daca te uiti la exteriorul masinii si chiar la interior, se vede cu ochiul liber ca este o masina facuta pt doamne si domnisoare. motor mic, interior "funny" si exterior atragator.

  • Marius Filipescu, vineri, 18.10.2019 13:35

    Eu as opta pt 1.6 N/A 94 CP decat 1.0 turbo. Interiorul este in sfarsit in pas cu "moda tabletelor", mult mai modern fata de cel anterior cu ecran 2 DIN. Daca ofera si suspensie independenta pe puntea spate, este o varianta pe care nu as ignora-o la achizitie pt oras .

  • dan_grc, vineri, 18.10.2019 14:37

    Nu arata rau, dar Nissan in general a devenit cel mai neatragator brand japonez, nu-ti spune nimic gama lor, in afara de GT-R.

  • Geany, vineri, 18.10.2019 16:42

    Nu arata rau deloc , intreaga gama Nissan a devenit chiar atragatoare . Daca ar fi ceva care mi s-ar parea neatragator atunci BMW ar fi acela, nu-ti transmite nici o emotie gama lor, in afara de I8 .

  • mircea badea, vineri, 18.10.2019 17:38

    mda..moda manelistica..

  • gica contra'riatu, luni, 21.10.2019 09:58

    @mircea1380 In 2010 exista pe piata,inca din 1999,in premiera absoluta pentru aceasta clasa,HONDA HR-V:din pacate,productia a incetat in 2007,pentru a fi reluata,poate si datorita succesului altor producatori,in 2015.