Nissan Juke

Consum

4.5

Potrivit Nissan, noul Juke este mai rapid cu 15% și mai economic cu 30% față de vechiul Juke.

Porțiuni de autostradă, multe drumuri naționale, o urcare la altitudine, o ploaie măruntă și destul de multe reprize în modul Sport. Cam asta i-am oferit mașinii pe parcursul testului. Juke a consumat puțin peste 6.5 litri/100 de kilometri. Probabil m-aș fi apropiat mai mult de valorile oficiale dacă găseam modul Eco, însă, e drept, nici nu m-am obosit să-l caut pentru că n-aș fi vrut să-i leg picioarele lui Juke pe un drum atât de ofertant.

Nissan anunță un consum mediu oficial de 6 litri. Este calculat în regim WLTP, deci destul de apropiat de cel înregistrat în trafic real. Dacă ne uităm la cel calculat în regim NEDC, valoarea scade la 4.9 litri. Prin comparație directă, raportându-mă tot la valorile NEDC ale concurenței, Volkswagen T-Cross promite 5.1 litri, Kia Stonic 5 litri, iar Ford Ecosport 5.2 litri. Aceeași valoare de 4.9 litri este înregistrată și de Citroen C3 Aircross, Seat Arona și Opel Crossland X. Doar Peugeot 2008 promite un consum mai mic. 

  • mircea1380, vineri, 18.10.2019 12:49

    Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...

  • Scrooge, vineri, 18.10.2019 12:56

    De mult nu am mai avut ocazia sa vad un model nou si sa nu am nimic de comentat :)

  • ACE - Craiova, vineri, 18.10.2019 13:07

    Impresionanta cresterea portbagajului la modelul NISSAN Juke fata de generatia precedenta. Pe mine nu m-a impresionat niciodata acest model chiar daca parea ceva deosebit fata de celelalte masini - mai mult sau mai putin urbane - de pe strada. P.S. Sa nu uitam insa de TOYOTA Urban Cruiser (2009). O masina cu un succes modest dar premergatoare totusi lui NISSAN Juke..... https://www.autoevolution.com/toyota/urban-cruiser/

  • adi_10, vineri, 18.10.2019 13:15

    Si daca te uiti la motor si daca te uiti la exteriorul masinii si chiar la interior, se vede cu ochiul liber ca este o masina facuta pt doamne si domnisoare. motor mic, interior "funny" si exterior atragator.

  • Marius Filipescu, vineri, 18.10.2019 13:35

    Eu as opta pt 1.6 N/A 94 CP decat 1.0 turbo. Interiorul este in sfarsit in pas cu "moda tabletelor", mult mai modern fata de cel anterior cu ecran 2 DIN. Daca ofera si suspensie independenta pe puntea spate, este o varianta pe care nu as ignora-o la achizitie pt oras .

  • dan_grc, vineri, 18.10.2019 14:37

    Nu arata rau, dar Nissan in general a devenit cel mai neatragator brand japonez, nu-ti spune nimic gama lor, in afara de GT-R.

  • Geany, vineri, 18.10.2019 16:42

    Nu arata rau deloc , intreaga gama Nissan a devenit chiar atragatoare . Daca ar fi ceva care mi s-ar parea neatragator atunci BMW ar fi acela, nu-ti transmite nici o emotie gama lor, in afara de I8 .

  • mircea badea, vineri, 18.10.2019 17:38

    mda..moda manelistica..

  • gica contra'riatu, luni, 21.10.2019 09:58

    @mircea1380 In 2010 exista pe piata,inca din 1999,in premiera absoluta pentru aceasta clasa,HONDA HR-V:din pacate,productia a incetat in 2007,pentru a fi reluata,poate si datorita succesului altor producatori,in 2015.