Consum
Potrivit Nissan, noul Juke este mai rapid cu 15% și mai economic cu 30% față de vechiul Juke.
Porțiuni de autostradă, multe drumuri naționale, o urcare la altitudine, o ploaie măruntă și destul de multe reprize în modul Sport. Cam asta i-am oferit mașinii pe parcursul testului. Juke a consumat puțin peste 6.5 litri/100 de kilometri. Probabil m-aș fi apropiat mai mult de valorile oficiale dacă găseam modul Eco, însă, e drept, nici nu m-am obosit să-l caut pentru că n-aș fi vrut să-i leg picioarele lui Juke pe un drum atât de ofertant.
Nissan anunță un consum mediu oficial de 6 litri. Este calculat în regim WLTP, deci destul de apropiat de cel înregistrat în trafic real. Dacă ne uităm la cel calculat în regim NEDC, valoarea scade la 4.9 litri. Prin comparație directă, raportându-mă tot la valorile NEDC ale concurenței, Volkswagen T-Cross promite 5.1 litri, Kia Stonic 5 litri, iar Ford Ecosport 5.2 litri. Aceeași valoare de 4.9 litri este înregistrată și de Citroen C3 Aircross, Seat Arona și Opel Crossland X. Doar Peugeot 2008 promite un consum mai mic.
Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...