Tehnologie

3.5

Aici pare să avem de-a face cu primul minus mai consistent. Deși totul arată foarte bine la bordul lui Ariya, există câteva detalii care ar trebui tratate cu mai multă atenție de către producătorul japonez, mai ales în 2023.

Principala critică aici e legată de ecranele de la bordul SUV-ului electric. Atât instrumentarul de bord, cât și ecranul pentru sistemul de infotainment arată deja învechit. Grafica e destul de simplă, iar rezoluția merită îmbunătățită. Mai mult, unele animații se mișcă lent.

Deși instrumentarul de bord este decent și poate fi personalizat rapid, navigarea prin diferitele sale meniuri poate fi anevoioasă.

Sistemul audio Bose este matur și se aude așa cum trebuie, având în vedere sigla de pe difuzoare. Adaugă toate sistemele de asistență la rulare, sistemul inteligent de comenzi vocale și integrarea Amazon Alexa în sistemul multimedia și lucrurile nu mai par atât de controversate.

Nu în ultimul rând, trebuie să menționez și faptul că există o soluție pentru sistemul multimedia, iar aceasta se numește smartphone mirroring. Adică ai la dispoziție Android Auto și Apple CarPlay pentru nevoile tale.

  • Banditos, vineri, 30.06.2023 15:52

    - există ceva ruliu pronunțat în viraje - direcția nu este foarte precisă - refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare dupa toate astea rezulta un 5 stele doar pentru ca: - se mișcă decent pe viraje și chiar (???) și în linie dreaptă - absoarbe impecabil gropile și alte denivelări ale asfaltului poate ca ar trebui sa se faca distinctie intre comportament in viraje/condus sportiv (unde suck big time) si comportamnetul in urban/viteza mica (unde e sufragerie pe roti). ...dar 5 stele nu cred ca merita

  • dan_grc, vineri, 30.06.2023 20:27

    70.000 un Nissan care nu e GT-R, nu e bine deloc, 4x2, râde Patrol de el, dar nu din mormânt, ca n-au murit. Un X-Trail pleacă de la 37.000 euro, pe la 50.000 ai multe pe el, interiorul este cel puțin la fel de bine lucrat, Nissan a progresat la acest capitol, deci mulți bani in plus pentru ca este electric, alt motiv nu văd.

  • Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:15

    Am citit pe AM comentarii scrise mai bine decat articolul asta. Serios. Cel putin ultimele teste zici ca sunt scrise de cineva care a condus doar Logan toata viata si la scoala a luat numai 5 la Limba Romana. Ati schimbat redactorii sau ce s-a intamplat? Nu mai bine dati sansa unor oameni cu adevarat pasionati de masini sa isi inceapa cariera intr-un domeniu care le place? Ca de exemplu, anumiti cititori AM care chiar scriu misto in comentarii?

  • Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:19

    "Există ceva ruliu pronunțat în viraje, iar direcția nu este foarte precisă, ba chiar refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare" Si cu toatea astea, autorul articolului ii da 5* la tinuta de drum. .... How? Ne lamureste si pe noi autorul articolului?

  • PMC, luni, 03.07.2023 15:46

    60 - 70k de Eur pentru o asemenea masina e ceva de domeniul prostiei in forma pura. La fel e si +50k pentru un Ioniq5, chiar daca e preferata mea electrica. Nici aia nu merita atatia bani. Pentru masina asta, un 35000 ar fi un pret decent pentru ce ofera. Un Ioniq5 ar trebui sa fie max 30.000. Dar na...

  • Andrei, joi, 06.07.2023 09:17

    70000 euro un banal Nissan, cu performante mediocre si, in general, o masina mediocra, usor de trecut cu vederea. Poti lua un model termic mai rapid, mai bine lucrat samd si mergi gratis cat vrei tu, de diferenta de pret. Masina asta merita 3 stele doar trasa de par. Dar e electricaaaaaa