Calitate / Pret

3.5

În această fază incipientă a mașinilor electrice, prețurile acestora sunt ceva mai piperate, comparativ cu alternativele termice. Pentru Nissan Ariya calculele încep de la 55.900 de euro pentru versiunea cu 218 CP și urcă până la 69.900 pentru versiunea e-4ORCE cu tracțiune integrală și 306 CP.

Versiunea testată de noi a avut un preț de pornire de 66.900 de euro în versiune Evolve, dar, pentru că am avut și ceva opțiuni suplimentare bifate, prețul total a ajuns la 70.600 euro.

În standard (pe versiunea Evolve) primești faruri led automate, hayon acționabil electric, geamuri cu protecție UV, semnalizare dinamică, plafon panoramic cu trapă acționată electric, moduri de conducere, climatizare cu purificator pe bază de plasmă, sistem audio Bose cu 10 difuzoare, parbriz și volan încălzite, scaune față ventilate și scaune spate încălzite, e-Pedal și multe altele.

Opțiunile bifate au constat în jante de 20 inch, culoarea Maro Akatsuki Copper cu plafon negru de la exterior, tapițeria cu piele Nappa și Alcantara și încărcător de 22 kW pentru prizele AC.

Dacă ne uităm în segment, vedem că un Volkswagen iD.4 Pro Performance începe de la 51.312 euro, Ford Mustang Mach-E SR de la 53.500 euro, iar Kia EV6 LR de la 58.596 euro.

  • Banditos, vineri, 30.06.2023 15:52

    - există ceva ruliu pronunțat în viraje - direcția nu este foarte precisă - refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare dupa toate astea rezulta un 5 stele doar pentru ca: - se mișcă decent pe viraje și chiar (???) și în linie dreaptă - absoarbe impecabil gropile și alte denivelări ale asfaltului poate ca ar trebui sa se faca distinctie intre comportament in viraje/condus sportiv (unde suck big time) si comportamnetul in urban/viteza mica (unde e sufragerie pe roti). ...dar 5 stele nu cred ca merita

  • dan_grc, vineri, 30.06.2023 20:27

    70.000 un Nissan care nu e GT-R, nu e bine deloc, 4x2, râde Patrol de el, dar nu din mormânt, ca n-au murit. Un X-Trail pleacă de la 37.000 euro, pe la 50.000 ai multe pe el, interiorul este cel puțin la fel de bine lucrat, Nissan a progresat la acest capitol, deci mulți bani in plus pentru ca este electric, alt motiv nu văd.

  • Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:15

    Am citit pe AM comentarii scrise mai bine decat articolul asta. Serios. Cel putin ultimele teste zici ca sunt scrise de cineva care a condus doar Logan toata viata si la scoala a luat numai 5 la Limba Romana. Ati schimbat redactorii sau ce s-a intamplat? Nu mai bine dati sansa unor oameni cu adevarat pasionati de masini sa isi inceapa cariera intr-un domeniu care le place? Ca de exemplu, anumiti cititori AM care chiar scriu misto in comentarii?

  • Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:19

    "Există ceva ruliu pronunțat în viraje, iar direcția nu este foarte precisă, ba chiar refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare" Si cu toatea astea, autorul articolului ii da 5* la tinuta de drum. .... How? Ne lamureste si pe noi autorul articolului?

  • PMC, luni, 03.07.2023 15:46

    60 - 70k de Eur pentru o asemenea masina e ceva de domeniul prostiei in forma pura. La fel e si +50k pentru un Ioniq5, chiar daca e preferata mea electrica. Nici aia nu merita atatia bani. Pentru masina asta, un 35000 ar fi un pret decent pentru ce ofera. Un Ioniq5 ar trebui sa fie max 30.000. Dar na...

  • Andrei, joi, 06.07.2023 09:17

    70000 euro un banal Nissan, cu performante mediocre si, in general, o masina mediocra, usor de trecut cu vederea. Poti lua un model termic mai rapid, mai bine lucrat samd si mergi gratis cat vrei tu, de diferenta de pret. Masina asta merita 3 stele doar trasa de par. Dar e electricaaaaaa