Mitsubishi Outlander PHEV facelift

2.4 Benzina 230 CP 4x4 Aut Intense

Calitate / Pret

4.0

Pentru că se presupune că viitorul client de Outlander o să facă o economie considerabilă de carburant, dar și pentru că tehnologia este nouă și dezvoltată cu eforturi mari, Mitsubishi percepe un preț pe care mulți îl vor considera piperat. Trebuie să ne gândim însă că un hibrid plug-in poate reduce evident costurile de explotare în regim urban dacă alegeți să rulați electric.

Eticheta aplicată de Mitsubishi este de 42.400 de euro, o valoare pentru care primiți și un nivel de echipare de top, denumit Intense, care bifează cam toate cererile de confort ale unui client din acest segment. În plus, dacă aveți noroc și vă mișcați inteligent, puteți primi din partea statului român o subvenție care va face din Outlander PHEV o propunere tentată. Nu mai iau în calcul și eventualele reduceri care pot fi obținute direct la dealer.

Prin comparație, un Honda CR-V Hybrid ajunge să coste 43.000 de euro alături de echiparea Elegance și cu sistem 4x4.

  • Ics, luni, 15.04.2019 12:56

    Apreciez faptul ca ati pecizat conumul dupa epuizarea bateriei. Este o diferenta f mare in general. De la 2 litri in fisa tehnica la 9 litri in viata reala pe dstante mai lungi de 50 km.

  • joe, luni, 15.04.2019 13:55

    Succesul vanzarilor este,ca si in cazul lui Duster, pretul! E la jumatate de pret fata de un Volvo hibrid(xc 90 sau xc 60),cu toate diferentele de putere /calitate dintre ele! Mai punem succesul lui,pe seama facilitatilor fiscale date de unele state! In Olanda,multi si l-au cumparat pt economia de bani la cumparare, nu pt consum.Multi nu si-au incarcat bateria niciodata! E masina care merita cel mai mult a fi cumparata.Arata mai "cuminte",si ofera performante dinamice acceptabile pt o familie cu "scaun la cap" ,pt respectarea limitelor de viteza de la noi!

  • petrusian, luni, 15.04.2019 14:11

    @ AM Aceasta categorie de masini, este testata la accident, cu tot echipamentul electric montat , cu bateria incarcata ,si in diferitele moduri de rulare ?

  • mircea, luni, 15.04.2019 15:46

    @petrusian Afirmativ. Detalii aici: http://pr.euractiv.com/pr/euro-ncap-now-testing-plug-electric-vehicles-90789

  • Snatch, marţi, 16.04.2019 10:41

    Cat de mult imi doresc masina asta!...

  • Michi, marţi, 16.04.2019 15:00

    135 CP (motor aspirat) + 82 CP (motor electric fata) + 95 CP (motor electric spate) = 312 CP, nu 230 CP cum ati scris. Daca aceste calcule se fac altfel, puteati sa includeti macar o explicatie.

  • mircea, marţi, 16.04.2019 15:24

    @Michi În funcție de configurația sistemului hibrid (paralel/serie sau ambele), puterea totală a sistemului este sau nu suma puterilor motoarelor pe benzină și electrice din dotarea mașinii. Situațiile sunt diferite în funcție de marcă și în multe cazuri în funcție de model, iar explicația e prea complexă pentru a fi expusă de fiecare dată când vorbim despre o mașină hibridă. Însă te îndrum cu drag spre secțiunea Automarket Dicționar, care te va lămuri pe subiect: http://www.automarket.ro/dictionar/masina-hibrida-85625/

  • adi_10, joi, 18.04.2019 10:53

    imi place mult motorizarea dar la banii astia ma astept la mai mult de la interior. In rest este o masina de luat in calcul, din cate stiu Mitsubishi este o masina fiabila.