Design
Noul L200 a fost anticipat de conceptul GR-HEV, prezentat în 2013. Designerii au reușit să transplanteze destul de multe linii de la acesta pe varianta de serie, așa că Mitsubishi s-a ales cu un pick-up atrăgător, care să nu arate nepotrivit nici în fața complexului Stejarii din București, nici în balastiera de la Șirna, unde l-am încercat pe off-road.
Gusturile sunt discutabile, mai ales când vine vorba despre design-ul auto, dar L200 arată bine pentru un pick-up, deși are o tentă asiatică evidentă. Acest lucru este justificat și de faptul că este un model global, cu același design peste tot, iar japonezii au preferat să se distanțeze de stilul american de pick-up-uri, care amintește de un bloc de cărămizi pe roți.
Da, arată cam asiatică, dar nu uitați că în videoul de la Auto Express i-a bătut lejer la duelul în linie dreaptă și pe fostul Hilux (actualul abia lansat) și pe Amarok și pe șosea și în teren accidentat. Ce performanțe dinamice, dacă nu vă supărați? Modelele astea nu sunt modele de șosea care să îți mărească ție ego-ul masculin. Că unii le folosesc pentru asta, e altceva. Ele sunt făcute să fie practice, să îți faci treaba cu ele. Iar din punctul ăsta de vedere L200 e superior lui Amarok, având și trepte speciale pentru teren accidentat comparativ cu acesta. Vine și VW în segmentul ăsta cu un model de șosea și câștigă toate testele. Bravo lui! Să le câștige. Problema e că mașinile astea nu sunt făcute să fie excepționale pe șosea cum sunt SUV-urile de azi. Ele sunt făcute să fie PRACTICE. Iar Amarok e cel mai slab fix la capitolul UTILITATE. Cum ați spus și voi. E extrem de capabil și confortabil în off-road, ușor, rază de bracare mică etc. Ce mai dorim? Să stea lipit de asfalt și să prindă 250 km/h? Pick-up-ul e pentru muncă, nu ca să arăți tu ce macho ești. Vezi categoria ”Cui i se adresează?” - Celibatari.