MINI Cooper 5 uși

2.0 Benzina Turbo 192CP Man6 Cooper S

Calitate / Pret

2.5

Prin legătura făcută cu "prințul" din Munchen, Mini a dobândit un aer premium, iar prețul este cel care confirmă acest lucru. Un Mini Cooper S în cinci uși pleacă de la 27.000 de euro cu TVA, cu 5.000 de euro mai mult decât Clio RS sau Volkswagen Polo GTI. Și toate acestea în condițiile în care modelele rivale vin cu transmisii automate și cu ceva putere suplimentară. Nu că automata ar fi un neapărat un avantaj într-o zonă în care clienții apreciază oricând o manuală sănătoasă și declanșatoare de senzații tari pe viraje.

Singurul care trece de pragul celor 30.000 de euro este Audi S1 Sporback, germanul având un preț de pornire de 31.500 de euro.

Iar în acest mod s-au tranșat lucrurile în defavoarea britanicului. Cum spuneam și mai sus, doar cu un umor negru de calitate poate să convingă clienții care sunt în căutarea unui Hot Hatch pur-sânge. Cei care vor să cumpere atât un simbol, cât și un Hot Hatch cu siguranță nu se vor gândi de două ori atunci când vor configura un Mini.

  • M_Frank, miercuri, 10.01.2018 17:26

    Eu nu as fi introdus Volkswagen Polo GTI in fraza cu "Hot Hatch-uri clasice"; mai potrivit era Fiesta. Polo cam sta intr-un con de umbra de ceva timp...e acolo dar nu-l baga in seama nimeni.

  • cornel.socariciu, miercuri, 10.01.2018 17:43

    @M_Frank Noua generație Fiesta ST încă nu este disponibilă, iar cea veche nu mai apare în ofertă.

  • octav71, miercuri, 10.01.2018 18:56

    Navigatia aia in interiorul cercului central e intr-un mare fel, cam ca firul de par care iti intra in ochi si te chinui 2 zile sa scapi! In rest, masina.

  • Kirotractor, duminică, 14.01.2018 17:08

    "Vîndut în 2016 în 8.600 exemplare, Volkswagen Polo GTI ocupa locul secund al clasamentului citadinelor... musculoase, după Ford Fiesta ST (11.400), dar înaintea lui Peugeot 208 GTi (4.000 ex.), Clio Renault Sport (2.500 ex.) și DS 3 Performance. Dar, incluzînd și modelele așa-zis premium, Mini Cooper S (23.400 exemplaire vîndute în Europa - 2016) rămîne liderul segmentului B Hot-hatch." Sursă: JATO Dynamics (și traducere proprie.) Concluzii (tot proprii, dar mai subiective decît traducerea): 1. fosta generație Polo GTI (1.8 TSI 192 CP) a avut destul succes ca să fie utilizată ca termen de comparație 2. sînt deci premize ca și actuala să se vîndă bine 3. Mini Cooper S răstoarnă toată logica argumentelor legate de raportul preț / performanțe (logică după care nu-și face banii - zic eu, dar mulți alții uite că au cu totul altă părere.)

  • Coco, duminică, 21.01.2018 15:14

    Este o mașină minunată dar care va avea că target iubitorii mărcii va și cei ce își doresc lifestyle. Pragmatic vorbind alegerile argumentate raportat la raportul preț/ performanțe rămân Polo GTI, Fiesta ST și Fabia RS.