MINI Cooper 5 uși

2.0 Benzina Turbo 192CP Man6 Cooper S

Interior

3.5

Încă o dată trebuie să aducem în discuție caracterul premium al lui Mini hatchback. Materialele folosite la interior se ridică la nivelul așteptărilor, iar plasticele tari nu sunt prezente decât în zonele greu accesibile. Scaunele sport oferă o susținere laterală excelentă, iar volanul este unul gros și extrem de bine conturat.

Instrumentarul de bord rămâne unul clasic, în timp ce ecranul sistemului multimedia face față cu brio cerințelor anului 2018. Abordarea sistemului de infotainment se realizează cu ajutorul unui controller rotativ împrumutat de la BMW și poziționat pe tunelul median. Acesta este înconjurat de o serie de butoane care oferă scurtături în meniul sistemului.

Spațiile de depozitare oferite de Mini Cooper S cu cinci uși sunt destul de reduse, iar impresia e că suporturile pentru pahare sunt singurele zone proporționate corect. Britanicii nu oferă un spațiu dedicat telefonului mobil, iar în buzunarele ușilor încap doar o pereche de ochelari și un portofel.

În ciuda faptului că are cinci uși și dimensiuni care-l recomandă ca un model aflat între segmentul mic și cel compact, accesul pe locurile din spate se face destul de dificil pentru că portierele au dimensiuni reduse. Nici spațiul oferit pentru pasageri nu este generos, motiv pentru care nu vă recomand să plecați în călătorii lungi cu toată gașca. Cei 278 de litri ai portbagajului sunt suficienți pentru bagajele a două persoane.

  • M_Frank, miercuri, 10.01.2018 17:26

    Eu nu as fi introdus Volkswagen Polo GTI in fraza cu "Hot Hatch-uri clasice"; mai potrivit era Fiesta. Polo cam sta intr-un con de umbra de ceva timp...e acolo dar nu-l baga in seama nimeni.

  • cornel.socariciu, miercuri, 10.01.2018 17:43

    @M_Frank Noua generație Fiesta ST încă nu este disponibilă, iar cea veche nu mai apare în ofertă.

  • octav71, miercuri, 10.01.2018 18:56

    Navigatia aia in interiorul cercului central e intr-un mare fel, cam ca firul de par care iti intra in ochi si te chinui 2 zile sa scapi! In rest, masina.

  • Kirotractor, duminică, 14.01.2018 17:08

    "Vîndut în 2016 în 8.600 exemplare, Volkswagen Polo GTI ocupa locul secund al clasamentului citadinelor... musculoase, după Ford Fiesta ST (11.400), dar înaintea lui Peugeot 208 GTi (4.000 ex.), Clio Renault Sport (2.500 ex.) și DS 3 Performance. Dar, incluzînd și modelele așa-zis premium, Mini Cooper S (23.400 exemplaire vîndute în Europa - 2016) rămîne liderul segmentului B Hot-hatch." Sursă: JATO Dynamics (și traducere proprie.) Concluzii (tot proprii, dar mai subiective decît traducerea): 1. fosta generație Polo GTI (1.8 TSI 192 CP) a avut destul succes ca să fie utilizată ca termen de comparație 2. sînt deci premize ca și actuala să se vîndă bine 3. Mini Cooper S răstoarnă toată logica argumentelor legate de raportul preț / performanțe (logică după care nu-și face banii - zic eu, dar mulți alții uite că au cu totul altă părere.)

  • Coco, duminică, 21.01.2018 15:14

    Este o mașină minunată dar care va avea că target iubitorii mărcii va și cei ce își doresc lifestyle. Pragmatic vorbind alegerile argumentate raportat la raportul preț/ performanțe rămân Polo GTI, Fiesta ST și Fabia RS.