
Performante
MG ZS nu este un model sportiv și nici nu pretinde că ar fi. Sprintul 0-100 km/h este realizat în 8.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 168 km/h. Dar accentul cade clar pe eficiență și rafinament, nu pe performanță brută. Așa cum spuneam, sistemul mașinii dezvoltă în total 197 CP și un cuplu motor maxim de 465 Nm.
Rivalii din acest segment nu stau neapărat mai bine. Astfel, Dacia Duster are un motor pe benzină cu 4 cilindri, de 1.6 litri, care dezvoltă 140 CP. Prin urmare, sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 10.1 secunde, iar viteza maximă este de 160 km/h.
Honda HR-V are la baza sistemului hibrid un motor de 1.5 litri și în total 131 CP. Sprintul până la 100 km/h se face în 10.6 secunde, iar viteza maximă este de 170 km/h.
Hyundai Kona folosește tot un sistem hibrid la baza căruia se află un motor de 1.6 litri. Puterea totală este de 129 CP. Pentru a ajunge la 100 km/h, Kona are nevoie de 12 secunde, iar viteza maximă este de 165 km/h. Prin urmare, putem spune că la capitolul performanță, MG ZS se descurcă mult mai bine decât rivalii.
-
dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 12:24
MG nu va avea vânzări mai mari în Romania, față de Dacia, niciodată, doar dacă dispare Dacia din alte motive, s-o vândă Renault, preluare nefericită, etc, dar nu este cazul deocamdată, cu toate că Geely este implicat deja la Renault-Dacia, dar acolo mai este și statul francez care sper că va fi o nucă tare .
-
@dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 22:10
are dreptate omu doar prima parte...motivul e altul. Imbecilii nu au stoc disponibil si fac parte din grupul de distributie de tepari (cu jeep, fiat, alfa, si altele) Am fost mai acu vreo 2 luni de curiozitate sa vad fix masina asta pt rabla. Domne, aveau numarate pe degetele de la o mana si ma forta vanzatorul repede repede ca deja sunt pre-vandute toate. Aveau dosarele pe masa pt rabla. Mi-e mila de saracii oameni care si-au facut credite in banca, au dat si avans si rabla... plua. Eh in cazul de fata doar vreo 2500 euro, dar nah, si aia sunt bani. Revenind la mg, cu practicile comerciale aplicate, nu vor vinde, ca se umfla in pene, se simt mare brand, mare mare, si clientul ar fi sluga lor. De aia nu vor vinde mult,. ca nu au ce sa vanda
-
@sărăkie, duminică, 06.07.2025 11:03
dealerii MG nu sunt MG. Mai ieși din Vaslui!
-
Woe, duminică, 06.07.2025 14:18
Suntem o nație de tâmpiți. Avem atașat comercial in China, din 200 de producători auto chinezi n a găsit unul să vrea sa și facă fabrica in Ro cu preturi bune pt. Romani? Așa e când politica ta comercială externa ți o dictează alții, iar pe tine te pun să tai pădurea și s o urci in vagon sau sa cultivi grau.
-
eu, duminică, 06.07.2025 20:25
cu yaris cross am 3.5% in medie, nu inteleg cum o masina cu sistem hybrid cica mai avansat (hybrid+) cu baterie mai mare sa consume 5.4% si e acelasi motor de 1.5l. Cu YC am reusit si 2,5% in oras pe o distanta de 12km cand era mai gol orasu
-
ds, luni, 07.07.2025 08:25
De atâția bani atâta marfă - așa zice o vorbă înțeleaptă. Am avut ocazia să studiez un pic interiorul unu exemplar, e drept, doar termic. Nu m-a convins absolut deloc. Dar deloc. Din ce citesc acum e clar, nu vor rupe gura târgului, cel puțin în țara Duster-ului, nu.
-
Florin, luni, 07.07.2025 09:01
Cine dorește hybrid alege japonezele. Eu am Toyota hybrid,nu este perfectă dar în materie de confort,suspensii,siguranță și consum nu are rival. Am și o coreeană ,M-hybrid. Consum mare,confort mediocru probleme în garanție cu cutia de viteze. Cat despre diesel pe Duster,sorry dar cu un hybrid bun uiți de diesel. MG?multa poleială dar tehnica rudimentara(vezi cutia) dar evuleaza rapid .
-
Seriff, luni, 07.07.2025 09:23
@08:25, in tara Dusterului masina vine cu 197 de cai, in timp ce Dusterul abia scoate 140, bateria e mai mare (1.83 kwh) fata de 1.20 kwh Duster. Garantia e de 7 ani standard fata de 3+2 maxim cat ofera Dacia, la bani sunt cam la fel, asa ca depre ce vorbim? Ca sa nu mai zic ca are 4 stele Euro NCap in timp ce Duster are 3.
-
nsrei, luni, 07.07.2025 09:33
De stabilitate vorbim. Acolo trebuie comparate între ele MG va Duster. Că degeaba ai 197 de cai daca la 80 kmh pe serpentine dai la boboci. Sau la urs.
-
ds, luni, 07.07.2025 10:22
@09.23 Camdespre asta vorbim: 1. "Totuși, nu este la fel de lin în timpul accelerațiilor puternice. Cutia de viteze are doar 3 trepte, ceea ce înseamnă că există diferențe destul de mari între ele, iar dacă apeși pedala de accelerație la podea, livrarea puterii se face într-un mod destul de brusc și derutant. Vei observa că în multe situații motorul termic se va tura mai mult decât este necesar." 2. ..." la viteze mai mari, ZS rămâne o mașină „nesigură pe ea”." 3. "Din păcate, aderența nu este grozavă atunci când începi să conduci mai agresiv, iar direcția este destul de imprecisă." 4. "Practic, primele câteva grade de rotire ale volanului au un efect redus asupra traiectoriei mașinii, așa că ajungi să faci corecții destul de mari pentru schimbări minore de direcție." 5. "Dacă rotești volanul mai mult, direcția devine brusc foarte greoaie, ceea ce pare nenatural și îți scade încrederea în mașină atunci când conduci în ritm mai alert." 6. "Per total, nu este o mașină pentru viraje strânse" 7. "O excepție este atunci când vrei să reglezi aerul condiționat. Acesta poate fi ajustat doar prin intermediul ecranului tactil (noi am prefera butoane fizice dedicate) și nu poate fi controlat cât timp folosești funcția de mirroring cu telefonul. Așadar, chiar și pentru o simplă modificare a temperaturii interioare, trebuie să revii temporar la sistemul MG, apoi să te întorci la Android Auto sau Apple CarPlay." P.S. Și mai vorbim și despre diferențele de consum. Că despre stele EuroNCap bănuiesc că știi ce și cum se depunctează...
-
Kap, luni, 07.07.2025 14:50
Perfect punctat, 1-7 + PS. Din păcate sunt cumpărători (că șoferi nu-i pot numi!) orbiți de poleiala unor cifre (CP sau anumite dotări) și neglijează lucrurile cu adevărat importante (probabil din necunoaștere). Și dacă-i mai deturnează și sigla (”premium” sau măcar nudacie) e clar că s-ar arunca la orice altceva care sclipește....uneori SH.
-
Seriff, luni, 07.07.2025 15:58
Eu le-am testat pe ambele, Duster-ul are ruliu pronuntat, sta mai prost pe viraje decat MG, iar materialele de la interior sunt plastic fix ca pe Logan, nici o diferenta. Masina este mai lenta la acceleratie, reprizele sunt mult mai slabe, cum nu conteaza caii? Cand te bagi in depasire conteaza, plus ca una e sa ai 7 ani garantie. Duster Hibrid 0-100 in 10.1 secunde, Mg in 8,7 secunde, daca pentru tine nu conteaza, ia-ti Duster.
Intr-adevar, d-le Irimia. Cine nu are memoria istoriei, musai ca risca sa o repete, iar Dacia, cu Duster, se afla azi in aceiasi situatie in care se gasea Armata a 6-a a Wehrmacht-ului pe final de '42 la Stalingrad. Asa-i in toate razboaiele. Atunci cand nu reusesti sa-ti domini, sa-ti surprinzi decisiv inamicul, sfarsesti in a fi inconjurat si rapus de acesta. Renault Group detine arsenalul necesar pentru a-si anihila inamicii, o arma de ultima generatie ale carei caracteristici ar inclina decisiv balanta in favoarea Duster. Numai astfel, cu o strategie matura si vigoare perfect dozata la conditiile reale identificate pe campul de lupta, Dacia poate avea validarea deplina ca-i declarata victorioasa. 1.7 dCi cu 150 CP si 2.0 dCi cu 190 CP. Dacia se afla la un moment de rascruce, acela de a stabili planul optim pentru ultimul asalt. Ce-o sa aleaga Dacia ? ....In aceste momente critice ii raman doua optiuni: "Get Busy Living or Get Busy Dying"