Motor / Transmisie

4.0

La baza acestui sistem de propulsie hibrid se află un motor de 1.5 litri turbo, pe benzină, cu patru cilindri, care dezvoltă de unul singur 143 de cai putere și 230 Nm. Apoi avem două unități electrice: un generator de 159 CP (putere totală) și 120 Nm, dar și un motor electric de tracțiune.

Acesta din urmă oferă 198 de cai putere și 340 Nm cuplu. În total, ansamblul oferă 224 de cai putere și 340 Nm, livrați exclusiv punții față. Bateria are o capacitate de 1.8 kWh și, spre deosebire de cea a concurenței, este răcită cu apă.

Totodată, transmisia este una automată cu două trepte, la fel ca în cazul lui HS Plug-in Hybrid.

Pentru că unitățile electrice sunt mai puternice decât motorul termic, sistemul prioritizează un parcurs electric. Datorită transmisiei cu două trepte, până la 70 de km/h, la un mers constant, motorul electric are întâietate, astfel că transmisia nu schimbă deloc (rezultă un parcurs lin). Cele două trepte sunt păstrate pentru viteze mari, de autostradă.

Sistemul hibrid propus de MG trage destul de liniar și surprinzător de rafinat. În plus, pentru că motoarele electrice domină, unitatea termică nu se turează foarte mult în condiții normale de exploatare. Dar chiar și atunci când o face, zgomotul motorului nu se strecoară în habitaclu.

Cei 224 de cai putere sunt suficienți pentru orice vrei să faci cu mașina. Ține minte, vorbim despre un SUV de familie, nu despre un SUV cu valențe sportive. Chiar dacă în meniul sistemului multimedia regăsești un mod de rulare Sport.

Acesta nu schimbă foarte mult datele problemei, în sensul că livrarea puterii nu se modifică simțitor.

Ai la dispoziție trei moduri de regenerare a energiei pierdute la frânare. Dacă alegi modul care regenerează cea mai multă energie, forța de decelerare este chiar mare.

  • nsrei, luni, 28.07.2025 19:11

    Vai 90%protectie pasageri adulți? Cum se poate așa ceva , când francejii de la Dacie au reușit cu marele Duster doar 70%. Cum sa fi reușit chinezii o performanță cu 30%mak buna , in cifre absolute, fiindcă dragii mei diferente dintre 70 și 90 este exact de 30% daca luați de referință valoarea absolut penibilă atinsa de hipogeul industriei producătoare de mașini mioritice. Sictir Daicea. Rușinea națională. Huoo

  • dan_grc, luni, 28.07.2025 20:36

    Dacă ar fi să aleg doar dintre asiatice, un SUV hibrid, sau doar pe benzină, as alege Tucson, îmi place la exterior, original la interior, cel puțin același preț, dacă nu chiar mai bine . Nsrei, din prețul acestui MG scazi vreo 5000 euro și ajungi la Bigster, nu la Duster, pentru Duster scazi vreo 10.000 euro, ieftini chinezii .

  • alex_cu_a_mic, luni, 28.07.2025 22:14

    E terminata Dacia. Au venit chinejii cu Bigster killer la pret de Sandero. La pret de 2 Sandero voiam sa zic.