
Tehnologie
Atunci când plătești peste 200.000 de euro pe un EQS SUV, primești sistemul Hyperscreen MBUX încă din standard. Cu alte cuvinte, toata suprafața bordului este acoperită cu ecrane personalizabile și cu o calitate a imaginii foarte bună.
Ai un instrumentar de bord complet digital, cu o grafică specială Maybach, un ecran central generos, care deservește sistemul multimedia MBUX, și un al treilea ecran pentru pasagerul din dreapta.
Dacă tot suntem la capitolul ecrane, și pasagerii din spate au la dispoziție două tablete montate pe spătarul scaunelor față, iar o a treia tabletă (care poate fi îndepărtată) a fost integrată în uriașa consolă centrală care desparte cele două scaune din spate.
De la ea poți controla mai multe funcții. Până nu uit, tunerul TV este standard, astfel că pe cele două tablete din spate poți urmări programele TV preferate.
Și cel de la volan este recompensat cu tehnologie de ultimă oră. Head-up Display-ul este standard, dar dacă vrei și funcția de realitate augmentată, mai trebuie să scoți din buzunare 1.101 euro.
Cei cu urechea fină se vor bucura să audă că sistemul audio Burmester 4D este standard. Include 15 difuzoare, 8 excitatoare, are o putere totală de 790 wați și tehnologie Dolby Atmos. De ce 4D? Pentru că ai vibrații și în scaune, pentru o experiență și mai imersivă. Dacă nu ești fan, funcția 4D poate fi dezactivată din meniul sistemului multimedia.
Tot de aici poți deschide sau închide portierele, prin glisarea cu degetul pe ecranul central. Dacă nu vrei să faci asta, portierele se pot închide și în mod clasic. În plus, portiera șoferului se închide automat atunci când apeși pedala de frână, imediat după ce te-ai urcat în mașină.
D-le Monenciu, va apreciez sinceritatea. "....dar nu sunt atât de curajos și nu voiam să îmi forțez chiar atât de mult norocul." Din perspectiva mea, nici laș nu sunteti. Ati optat, ca orice persoana cu instinct de conservare, sa nu va confruntati de tânăr cu inconvenientele teribile generate de BEV-uri: 1)- migrene 2)- tahicardie 3)- inevitabilele stenturi D-le Monenciu, norocul este de partea acelora care-au facut alegerea corecta pentru locomotie: ICE(Otto & Diesel).