
Tinuta de drum
Mercedes-Maybach EQS SUV este o mașină pe care trebuie să o experimentezi de pe locurile din spate. Dacă, totuși, te încăpățânezi să fii la volan, poți regla comportamentul mașinii cu ajutorul modurilor de rulare. Și, crede-mă, va trebuie să faci asta.
Modul de rulare Comfort păstrează toate sistemele relevante în modul confort, în afara suspensiei care are un mod propriu, denumit Maybach. Pe un drum vălurit, vei simți cum se dă o luptă între amortizoare și cele trei tone ale mașinii.
Comportamentul de "barcă" îi va afecta, în special, pe pasagerii din spate, iar ruliul este destul de pronunțat.
Din fericire, ai la dispoziție un mod Individual, unde poți seta separat fiecare parametru dinamic. Poți pune suspensia în modul Sport și poți lăsa ceilalți parametrii în Comfort. În acest fel, situația se îmbunătățește simțitor.
Direcția este lină și progresivă, mai mult decât decentă pentru o astfel de mașină. Nu primești prea mult feedback de la roți, dar nici nu ai mare nevoie, pentru că e clar că mașina nu este gândită pentru atacarea virajelor în viteză. Altfel, cum și-ar putea servi cei din spate șampania?
Că tot veni vorba de roți, SUV-ul german este echipat cu sistem de direcție integrală. Asta înseamnă că virează și roțile din spate, până la un unghi de 10 grade.
D-le Monenciu, va apreciez sinceritatea. "....dar nu sunt atât de curajos și nu voiam să îmi forțez chiar atât de mult norocul." Din perspectiva mea, nici laș nu sunteti. Ati optat, ca orice persoana cu instinct de conservare, sa nu va confruntati de tânăr cu inconvenientele teribile generate de BEV-uri: 1)- migrene 2)- tahicardie 3)- inevitabilele stenturi D-le Monenciu, norocul este de partea acelora care-au facut alegerea corecta pentru locomotie: ICE(Otto & Diesel).