Mercedes-Benz Clasa C Coupe

C200 2.0 184CP Aut

Vizibilitate

4.0

Cînd vine vorba despre vizibilitatea unui coupe, mă văd nevoit să avertizez încă de la început că designerii au sacrificat anumite unghiuri de dragul artei. Pardon, frumosului. Iar în cazul lui C-Klasse Coupe asta se vede cel mai bine în partea posterioară.

Deși avem o lunetă cu o dimensiune bine proporționată, înclinarea ei face ca vizibilitatea posterioară să fie redusă. Unde mai pui că și montanții sunt destul de generoși. Nici oglinzile laterale nu ajută foarte mult. Așadar, e nevoie de atenție sporită.

  • ScorpyonVAG, marţi, 15.03.2016 10:34

    @Automarket: V-ati schimbat fotograful ? Face niste poze excelente :)

  • Asta da mertzan, marţi, 15.03.2016 12:37

    O masina de curvasarit

  • Scorpionul.negru, marţi, 15.03.2016 13:54

    Unul din cele mai frumoase Mercedes-uri noi mai accesibile. Spatele imi place mai mult ca la S coupe ! E mai finut.

  • xxx, marţi, 15.03.2016 17:19

    photo 9/31 bestiala :)

  • Alex Rs, marţi, 15.03.2016 19:07

    frumos review si f pertinent ,respect ! cat despre masina..spatele acela plonjat nu ma atrage deloc ,privita din lateral pare o struto-camila..nici o masina sport nici o limuzina..e un mix,cred ca Audi sau jaguar sunt mai reusite estetic decat acest model

  • lorinczi.thomas, marţi, 15.03.2016 20:18

    stopurile sunt in cu totul diferit fata de masina, arata neterminat spatele cu aceste stopuri, de ce nu o fi pus stopurile de la sedan?

  • Scorpionul.negru, marţi, 15.03.2016 20:51

    @lorinczi.thomas :))) sunt mult mai frumoase stopurile astea alungite decat asiaticele alea mici de pe sedan. Ai si tu niste gusturi....

  • ANDRUM, marţi, 15.03.2016 22:55

    Lexus Rc il bate la fundul gol pe aceasta copie ordinara baby S class .

  • Kirotractor, miercuri, 16.03.2016 09:29

    Test obiectiv, dar n-ar strica si-un pic de atentie la acordurile elementare - v. "O multiplicare a designului pe care l-am condamnat de fiecare dată"... cind de fapt MULTIPLICAREA designului trebuia condamnatA. ;-) Ontopic, coupe-ul C-Klasse imi pare o fuziune fericita intre clasic si modern ca linie... si Cx, iar versiunea de 184 CP testata-i taman buna pentru traficul din Romania - doar parerea mea subiectiva, normal. Probabil insa ca majoritatea acelora cu "doar" cca. 40K euro rezervati pentru o noua masina va opta pentru versiuni mai "practice", iar numai cei si mai solvabili vor alege C-Coupe-ul ca a doua masina (ori A5 sau Seria 4) in variante mai puternice.

  • ioi, miercuri, 16.03.2016 13:18

    0-100 in 7,3 sec ? Buna gluma asta.....in realitate si in teste abia scoate 8-9sec .Acelasi lucru ca si la Nissan GT-R .

  • roco, joi, 17.03.2016 00:21

    @ioi ai un link cu acele teste?Daca nu, sunt doar vorbe goale, rautacisme, cum ar zice un bun prieten. @ANDRUM right!Sure it does

  • Nelu.Pantofaru, luni, 21.03.2016 10:19

    42000 de EUR? Mi se pare putin, asta cred ca e pretul fara optionale, sigur asta este pretul final?

  • eu, marţi, 22.03.2016 13:44

    Greseala pret final!! Pretul minim al masinii doar uitandu-ne dupa poze este de 49716Euro. Pachet AMG 7G Tronic Vopsea: rosu Hyacinth Lemn frasin + tapiterie Piele ARTICO gri Crystal COMAND ONLINE (vezi pozele de interior cu ecranul marit) Scaune incalzite Sistem iluminare ILS la care cu siguranta au adaugat si alte optionale pe care e pacat sa nu le alegi daca iei masina asta, gen Agility Control, etc. Asa ca revizuiti pretul ca sa nu inducem in eroare lumea ;)