Design
Unele compromisuri au fost necesare din punct de vedere estetic, astfel încât GLS să își atingă scopul. Nu e ușor să desenezi un SUV care să poată acomoda 7 pasageri, fără a-l transforma într-un cub pe roți. Probabil cea mai puțin apreciată parte a lui GLS va fi cea din spate, dar e un compromis cu care putem trăi.
Partea frontală este imediat recognoscibilă, inconfundabil parte din familia Mercedes-Benz. Grila uriașă, cu logo-ul companiei germane e de neratat. Modelul de față a beneficiat și de pachetul AMG care a adus un profil agresiv pentru bara față.
Cert este că, din cauza dimensiunilor vei avea nevoie de jante destul de mari pentru a evita un aspect de cărucior Kaufland. Deși nu pare, modelul nostru de test rula pe roți de 21 de inch, care, de la distanță, par mult mai mici. Acum, închipuiți-vă un GLS pe roți de 19 inch, cele standard.
Dai un ban și nu l mai ai. Macar ești siguranță pe sosea. Trebuie sa ferești doar tirurile