Mercedes-Benz GLC Coupe

3.0 Diesel Turbo (GLC350d) 258CP 4x4 Aut9

Interior

4.5

Chiar dacă a mai făcut unele compromisuri atunci când a venit vorba despre modelele sale care asigură intrarea în gamă, Mercedes a fost conștiincios atunci când a pus la punct GLC Coupe.

Interiorul poate fi oferit drept exemplu în segmentul premium, fiind extrem de bine lucrat și înzestrat cu materiale dintre cele mai bune. Vorbesc despre o mulțime de zone căptușite cu piele, inclusiv fețele ușilor și o parte din consola centrală, despre lemnul de frasin negru care apare pe planșa de bord și despre aluminiul oferit din abundență. Până și butoanele care acționează geamurile au un feeling care sugerează calitatea.

Interiorul este dominat de simplitate și minimalism. Ergonomia pare că nu o egalează pe cea de la BMW, dar este printre cele mai bune din segment.

Surprinzător pentru un SUV cu alură de coupe, care nu se vrea nicidecum familist, există o mulțime de spații de depozitare. În buzunarele portierelor încap chiar și sticle de doi litri, plus alte mărunțișuri. Cotiera este și ea generoasă, există un suport de pahare și spațiu pentru telefonul mobil.

Pe locurile din spate există loc decent la nivelul picioarelor și la limită la nivelul capului. Antifonarea habitaclului este foarte bună, singurele slăbiciuni fiind resimțite abia pe la 130 de km/h, pe autostradă, când urechea percepe un zgomot de vânt.

Portbagajul este la limita generozității cu cei 500 de litri ai săi. Range Rover Velar, Audi Q5 și Jaguar F-Pace depășesc cu mult valoarea lui GLC Coupe.

Hayonul acționat electric are o deschidere generoasă, însă înălțimea podelei ar putea fi incomodă atunci când transportați obiecte grele și ar trebui să le ridicați.

  • Joe, marţi, 23.01.2018 12:34

    Arata ca dreq si GLE si GLC. Sunt groaznice...

  • yooo, marţi, 23.01.2018 13:54

    Mai bn un benzinar Stelvio cu 280 cp si 5.7 suta...

  • boldfrank, marţi, 23.01.2018 13:54

    Este de mult in lista de preturi Audi Q5 3.0TDi quattro 286 CP....

  • Kirotractor, marţi, 23.01.2018 14:52

    Bine scris testul, cu descrieri sugestive ale senzațiilor la volan, dar tot nu înțeleg categoria-n care-i inclusă struțo-cămila asta cocoșată (nu c-ar fi mai breze altele...) Fiindcă ba e SUV - și-ncă unul *compact* (la 4,73 m și două tone?) -, ba crossover, ba SUV-coupe. În rest... long live the diesel monsters !!! - pînă n-or fi înlocuiți complet cu așa-zișii *green hybrids*. Tot monstruos de grei / scumpi / gurmanzi și ei, dar cu consumuri pe hârtie de 3-4 l/100 km, care favorizează într-un mod pervers la taxe tot p-ăia putred de bogați.

  • Adrian C, marţi, 23.01.2018 19:53

    Cred ca la un pret de 48 de mii un C class e o alegere mult mai inteleapta si e evident ca arata mai bine ca monstruletul asta cocosat. + ca vine destul de bine dotat in banii aia. Iar la 75 de mii, poti lua un E class full si esti lord ! Altfel te vede lumea in E class ca doar de aia iti cumperi Mercedes sa arati ce ai in cont :)))

  • XOW, marţi, 23.01.2018 19:56

    am mers, suspensia e cam rigida pentru un mercedes, asta nu ar fi o problema daca ar compensa si ar fi dinamica, dar nu e nici dinamica... e un sasiu reglat din paine...pe modul merge si asa, intarim suspensia, facem o antifonare de mercedes si dam drumul la treaba. macanul e in alta liga, x4 neasteptat de performant, dar mult mai rigid ca mertz-ul...in concluzie cumparati-va lexus rx450h daca ati facut banii din meserii cu cap, mertz daca banii au cazut din cer, si bmw daca ati plecat de jos si aveti multe frustrari de pe drum. Macan, daca aveti un Cayenne cumparat din afaceri destepte (alo, nu Cayenne la 24 de mii din DE, de alea noi zic)...si daca aveti afaceri destepte, sigur aveti si o sotie desteapta care sa merite Macan-ul...ati prins ideea. bun review-ul!

  • dany, miercuri, 24.01.2018 11:15

    Daca nu e bun in off-road de ce ti-ai lua asa ceva?! Mai bine un E-Classe 4-Matic sedan sau estate si ai mai multe avantaje ca la asta?! PS când citesc despre SUV-uri prima data ma uit la masa. Asta surprinzator are sub 2 tone... cred ca cel mai fain aspect al masinii

  • Adrian C, miercuri, 24.01.2018 13:10

    Cred ca la un pret de 48 de mii un C class e o alegere mult mai inteleapta si e evident ca arata mai bine ca monstruletul asta cocosat. + ca vine destul de bine dotat in banii aia. Iar la 75 de mii, poti lua un E class full si esti lord ! Altfel te vede lumea in E class ca doar de aia iti cumperi Mercedes sa arati ce ai in cont :)))

  • Tatraurs, joi, 25.01.2018 00:40

    N-am condus strutocamila dar am stat in pe bancheta din spate. Eu nu inteleg cum dracu are masina asta cinci stele la crashtest.Stateam cu capul lipit de plafon,ba chiar il tineam intr-o parte sa incap.In caz de accident un pic baban imi rupeam din start gatul cu tot cu centura pusa.

  • Scrooge, marţi, 13.02.2018 00:00

    nu mai comentati ca saracii.

  • @XOW, miercuri, 06.02.2019 12:09

    Mai tare comm tau decat review-ul....m-am amuzat copios!!! Prea tare faza cu 'banii cazuti din cer' si 'frustrarea' de BMWist!!!! so true

  • ACE - Craiova, sâmbătă, 04.04.2020 09:51

    Cu garda sa de numai 17 cm, este aidoma ... AUDI Q3..... Una peste alta, in anul 2019, s-au vandut, pe Batranul Continent, un numar de 100.000 unitati MERCEDES-BENZ GLC (sub toate formele sale). In aceeasi gama, trebuie mentionat si un alt model interesant: DS 7 Crossback 2017, vandut in Europa, in anul 2019, in 30.000 exemplare, o masina ce beneficiaza de transmisie automata AISIN (japoneza) dar care are o garda la sol superioara (19,1 cm) si reuseste sa ofere tractiune 4x4 pe varianta PHEV (E-Tense).