Tinuta de drum
Rafinament. Acesta este cel mai potrivit termen care poate caracteriza modul în care GLC se simte atunci când te afli la volan. E adevărat că asta se datorează în cea mai mare măsură sistemului Airmatic, care mizează pe suspensii pneumatice pentru a păstra un nivel ridicat de confort indiferent de modul de rulare.
Când spun asta mă refer mai ales la faptul că, rulând în modul Comfort, nu am simțit în niciun moment faptul că aș avea nevoie de o mașină diferită atunci când Bucureștiul primăvăratic și-a arătat colții sub forma unor gropi și cratere apărute în zona șantierelor infinite care împânzesc orașul.
Cu toate acestea, nu vreau să înțelegeți că GLC este o mașină moale. Nu există probleme pe viraje în modul Sport, iar setările automate ale suspensiei vor acoperi preferințele unui procent ultramajoritar al segmentului de public care se va regăsi în această mașină.
GLC nu ajunge la capacitățile dinamice ale unui X3, însă e pe drumul bun. De văzut cum se comportă într-un duel cu noul Jaguar F-Pace, despre care am auzit cuvinte de laudă la capitolul ținută de drum. Vom reveni cu un test.
Design interesant, insa oameni buni...la 70.000 plastic lucios si izolare fonica slaba? Sunt si modele de volum la 25.000 care folosesc materiale non-glossy si sunt antifonate bine.