Calitate / Pret
Dacă vrei cu ardoare un EQB și ai un buget limitat, trebuie să știi că prețurile încep de la 54.000 de euro. Asta, bineînțeles, pentru versiunea de bază, EQB 250. Pentru modelul testat de noi, socotelile încep de la 57.100 de euro, dar, așa cum presupuneți deja, lucrurile nu se opresc aici.
Așa cum e cazul cu producătorii germani premium de ceva timp încoace, pentru cam orice dotare de lux trebuie să plătești. Nota de plată finală pentru modelul nostru EQB 300 4Matic a fost de 72.000 euro. Din cauza opționalelor.
Cel mai scump pachet a fost cel denumit Edition 1, care aduce câteva elemente speciale pe mașină. Acestea includ pachetul de design AMG, instrumentarul de bord complet digital, keyless go, asistentul la conducere, inclusiv Distronic, volanul îmbrăcat în piele Nappa, covorașele cu model special, precum și jantele de 20 de inch. Totul pentru 4.700 euro.
Alte opțiuni memorabile au fost suspensia adaptivă (990 euro) sau pachetul Premium Plus II de 4.600 de euro, care include scaun pasager ajustabil electric cu funcție de memorare, iluminare exterioară de proximitate cu proiectarea logo-ului, head-up display și alte câteva dotări.
Prețurile rivalilor nu sunt mai mici, deși BMW iX1 s-ar putea să facă notă discordantă, având în vedere că, momentan, nu știm ce preț de pornire va avea. Jaguar I-Pace începe de la 66.000 euro fără TVA, în timp ce Q4 e-tron 40 începe de la 57.100 de euro.
Chiar daca nu este la fel de luxos as spune ca (si) modelul SKODA Enyaq Coupe i-ar fi un concurent de seama: - portbagaj 570 litri; - garda la sol 18,6 cm; - autonomie intre 416-544 km WLTP. Nu stim inca pretul acestuia (in Romania) dar este posibil sa porneasca de la cca. 45-47.000 € ...