Design
Ceea ce făcea super atractiv modelul Mercedes-Benz CLS a fost, încă de la început, designul. Clienții acceptau nenumărate compromisuri, doar pentru a putea avea o mașină cu un design diferit, cu personalitate.
Ei bine, asta a rămas în avantajul lui CLS până la final, un coupe-sedan cu profil senzual și agresiv. Partea frontală include faruri cu lumini de rulare pe timp de zi, în asentimentul modelelor actuale Mercedes-Benz, în timp ce abia spatele este, cu adevărat, unic. Acesta, însă, a fost primit cu oarece răceală de către fanii companiei germane.
Printre criticile care i s-au adus ai putea regăsi faptul că nu mai are forma aceea rotunjită cu care ne-a obișnuit modelul din Stuttgart atâția ani. Cumva, spatele lui CLS se termină un pic prea abrupt, dar deja despicăm firul în patru.
Din orice altă poziție, coupe-ul cu patru uși de la Mercedes-Benz este pur și simplu frumos. Pachetul AMG, care a devenit standard în ultimii ani de producție, aduce și un plus de agresivitate, în timp ce jantele mari umplu cum se cade aripile generoase. Prea agresiv? Poate. Dar, cumva, eleganța lui CLS parcă încă se simte din spatele liniilor trasate ceva mai brutal.
La cum arata interiorul, exteriorul m i se pare penibil de simplist... parca tot prima generatie imi place cel mai mult.