Vizibilitate

3.0

Principala provocare pentru cei aflați la volanul unui CLS va fi lungimea mașinii, pentru că cei 5 metri pe care-i ocupă pe stradă înseamnă că locurile de parcare disponibile în orașele românești se reduc brusc cu cel puțin un sfert. Asta pentru că noul model nu încape în ele.

La nivel vizual, însă, te vei descurca după o perioadă de acomodare care poate dura oricât între 10 minute și niciodată, în funcție de cât de bine te înțelegi cu sistemele suplimentare de ajutor de la bordul mașinii.

Cât timp te prinzi care-s limitele frontale și posterioare și dacă ai condus înainte cel puțin un sedan, nu vei avea probleme majore de adaptare.  

Te vor ajuta oricum senzorii de parcare și sistemul de camere super-capabil de pe CLS. În trafic, problemele vor fi observate la nivelul lunetei (foarte mică), dar și atunci când vei dori să te asiguri spre spate, montanții C fiind destul de mari. Doar oglinzile mi s-au părut bine dimensionate.

 
  • Joe, joi, 12.10.2023 10:31

    La cum arata interiorul, exteriorul m i se pare penibil de simplist... parca tot prima generatie imi place cel mai mult.

  • @Joe, joi, 12.10.2023 13:41

    eu n-as zice simplist, ci mai degraba de un lux curat, ca totusi e o masina complexa, sofisticata si supercalitativa. partea mai putin buna, pentru care a si picat in dizgratie, e forma, care nu o mai ajuta in contextul actual al preferintelor clientilor si care o fac si sa aiba de suferit mult la partea practica si la usurinta in utilizarea zilnica, mai ales raportat la dimensiunile exterioare mari.

  • CLS, joi, 12.10.2023 19:04

    Una din cele mai bune masini de pe piata. Fiecare generatie, la vremea ei, a fost top of the class.

  • Ghiorghi, joi, 12.10.2023 19:30

    Sunt curios sa vad acei tineri care au 95 000 EUR pt asa o masina, si mai ales cati sunt la numar

  • Trilulilu, vineri, 13.10.2023 05:10

    Prima generație a fost și este cea mai frumoasă de departe. Actualizările ulterioare n-au adus absolut nimic caracterului, ba din contră