Vizibilitate
Principala provocare pentru cei aflați la volanul unui CLS va fi lungimea mașinii, pentru că cei 5 metri pe care-i ocupă pe stradă înseamnă că locurile de parcare disponibile în orașele românești se reduc brusc cu cel puțin un sfert. Asta pentru că noul model nu încape în ele.
La nivel vizual, însă, te vei descurca după o perioadă de acomodare care poate dura oricât între 10 minute și niciodată, în funcție de cât de bine te înțelegi cu sistemele suplimentare de ajutor de la bordul mașinii.
Cât timp te prinzi care-s limitele frontale și posterioare și dacă ai condus înainte cel puțin un sedan, nu vei avea probleme majore de adaptare.
Te vor ajuta oricum senzorii de parcare și sistemul de camere super-capabil de pe CLS. În trafic, problemele vor fi observate la nivelul lunetei (foarte mică), dar și atunci când vei dori să te asiguri spre spate, montanții C fiind destul de mari. Doar oglinzile mi s-au părut bine dimensionate.
La cum arata interiorul, exteriorul m i se pare penibil de simplist... parca tot prima generatie imi place cel mai mult.