Performante

4.0

Integrarea sistemului mild-hybrid a dus la o creștere a masei proprii, astfel că noul Mercedes-Benz E220d 4Matic cântărește 1.955 de kilograme.

Tocmai de aceea, cei 197 de cai putere sunt de ajuns pentru a atinge 100 de km/h în 7.8 secunde și o viteză maximă de 234 km/h.

BMW 520d xDrive este ceva mai rapid până la 100 de km/h (7.3 secunde), la fel și Audi A6 40 TDI quattro (7.4 secunde). Dar trebuie menționat că acesta din urmă are 204 CP și cântărește mai puțin decât Clasa E (1.818 kg).

  • Matei, vineri, 05.07.2024 11:39

    E Classe rămâne etalon de elegantă. Dar de ce și pune un diesel puturos și cu trepidatii pe o mașină de 82k euro e greu de înțeles.

  • ^^^, vineri, 05.07.2024 11:44

    Se vede ca n-ai mers niciodata cu Dieselul de la Mercedes. Trepidatii ca in Loganul tau nu sunt si le fel si emisiile sunt mai scazute, daca asta intereseaza pe cineva.

  • Kap, vineri, 05.07.2024 12:14

    Fără să generalizez, marca și motorizarea sunt pe placul clientelei selecte de Vitan. Dar ați putea să nu mai folosiți și limbajul de Vitan? "materialele și finisajele pe care le întâlnești în habitaclu sunt calitative" Că m-am săturat să vă atrag atenția și cu asta și cu ”tarifele vamale”. https://www.meditatiilaromana.ro/2022/10/26/adjectivul-calitativ-nu-inseamna-valoros/

  • aha, vineri, 05.07.2024 12:22

    Daca pretul e "cam piperat", mai adaugati niste masina. Sau, eventual, mai scadeti din cele patru stele acrodate pentru pretul de achizitie.

  • spaclu lu manole, vineri, 05.07.2024 16:50

    Odata ce ai condus un Mercedes, e greu sa-ti mai placa alta marca. Cu trecerea anilor performantele trec pe locul 2-3-4, in timp ce ambianta, eleganta si siguranta si modul in care te simti in ea, au o pondere tot mai grea. Cine are impresia ca Mercedes nu are performante, poate sa fie linistit. Indiferent de motorizare, esti cel putin peste media clasei, daca nu preminat. Atata doar ca clientii ajung la o maturitate la care nu mai promoveaza aspectul asta. Legat de interior, imi place ca se mentine aspectul "curat", simplu si totusi class. E perfect. In echiparea de culori corecta, iti poate da senzatia de mult peste clasa in care este. Pacat ca taxele sunt atat de incorect aplicate in Romania. Motorizarile pe benzina sunt fantastice, indiferent de capacitatea motorului, dar trebuie sa urci de la 2.5-3.0 in sus. Gaselnita cu citirea semaforului e grozava, desi in America de Nord nu prea ai problema asta. Bine daca esti prin Quebec. atunci devine utila :)

  • aha, vineri, 05.07.2024 19:18

    Oare Manole ce parere o fi avand? Ca spaclu' lui nu e prea breaz, bag de seama. Auzi si tu, "odata ce ai condus un Mercedes, e greu sa-ti mai placa alta marca". Ma intreb cum de ceilalti nu au dat inca faliment. Probabil ca BMW vinde masinile la juma' de pret de a ajuns cel mai mare constructor auto premium din lume. "Legat de interior, imi place ca se mentine aspectul «curat», simplu si totusi class". Fix "class" inspira bordul ala fara butoane, plin de lumini si ecrane pe care poti juca Angry Birds.

  • spaclu lu manole, vineri, 05.07.2024 21:16

    @aha, chestie de gusturi. Mie-mi place sa joc Angry Birds, mai ales cu pasaricile din comentariile Automarket. Bum-bum ... Next!

  • Mihai, duminică, 07.07.2024 10:40

    Cand eram mic am auzit ceva: nu exista masina premium cu motor diesel. Si pretul este exagerat avand in vedere motorizarea. La 80000 euro te astepti la un PHEV benzinar.

  • dan_grc, duminică, 07.07.2024 19:39

    Categoric, n-ai cum premium cu diesel, când ești de mic într-un fel, la maturitate este ușor .

  • Seriff, luni, 08.07.2024 14:26

    @Mihai, corect de-aia majoritatea masinilor de genul au avut si au in continuare motoare diesel, ca sa te miri tu. Pentru gabaritul ei, un diesel e ideal, trage suficient de ok, nu urla in 6000 rpm, consumul e super decent.

  • eu, luni, 08.07.2024 17:54

    oricat de buna tehnic ar fi, genul asta de masina este mega invechit, nu se mai poarta asa ceva in ziua de azi