Siguranta

5.0

Aici nu prea am ce comenta. Evident, dau cuvântul celor de la Euro NCAP. Chiar anul acesta au fost zdrobite câteva caroserii Mercedes-Benz C180 AMG Line. Protecția oferită adulților în caz de impact a fost evaluată la 93%, protecția copiilor la 89%, amabilitatea față de pietoni în caz de impact la 80%, iar asistența oferită de sistemele active a fost evaluată la 82%.

Volvo V60 a fost testat în 2018. Dar, chiar și așa, protecția oferită adulților în caz de impact – 96%, protecție oferită copiilor în caz de impact – 84%, protecție pietoni – 74%, sisteme de asistență – 76%.

Actuala generație Audi A4 are deja o vârstă, modelul fiind testat de Euro NCAP în 2015. Organizația avertizează că cele 5 stele obținute de modelul german în 2015 nu mai sunt de actualitate, dar nu s-a efectuat un test nou. Rezultatele obținute atunci: protecție oferită adulților în caz de impact – 89%, protecție oferită copiilor în caz de impact – 87%, protecție pietoni – 75%, sisteme de asistență – 75%.

Cam la fel stau lucrurile și în cazul actualei generații VW Passat, model lansat în 2014. Cele 5 stele obținute atunci nu mai sunt actuale: protecție oferită adulților în caz de impact – 85%, protecție oferită copiilor în caz de impact – 87%, protecție pietoni – 66%, sisteme de asistență – 76%.

  • Llk, joi, 25.08.2022 19:34

    Cred că s-a strecurat o greșeală în datele tehnice: garda la sol nu are cum sa fie 97 mm.

  • Nsrei, joi, 25.08.2022 19:45

    Passau ul este cel mai practic și mai mișto dintre toate. E și alta clasa cred. Și cel mai ieftin, lucru care în ziua de astăzi poate contează. Și insignia county tourer era o opțiune interesanta mai ales cu diferențial cu alunecare limitata pe puntea spate... Se bătea de la egal la egal cu quattro de pe Audi a6 ceea ce nu i puțin lucru... Daca banii nu contează, evident puteți cumpara tot ce va poftește inima. Dar dintre cele enumerate eu as alege passat

  • Mike, joi, 25.08.2022 22:01

    La 45.000 - 65.000 € mi-aş lua Tesla fără să clipesc.

  • Nae, vineri, 26.08.2022 10:00

    Se intoarce moda break-urilor inaltate?

  • DanG, vineri, 26.08.2022 10:15

    Frumos scris articolul, fara sa scrie autorul de gurile de ventilatie si asemanarea cu W123 nu mi-as fi dat seama. Am impresia ca la interior Mercedes a sacrificat ergonomia pentru un design mai frumos, teoretic masinile astea sunt testate milioane de kilometri si problemele mentionate ar fi trebui sa apara in teste. Pe mine unul m-ar deranja sa deschid geamurile de fiecare data cand intru in masina. Imagineaza-ti ca ai scos masina de la spalat si apesi din greseala :) Am impresia si ca masinile noi (dupa 2020, burdusite de display-uri cat mai colorate), te bombardeaza cu informatii inutile de ajunge sa te doara capul dupa un drum mai lung. A ajuns sa-mi fie dor de un interior minimalist. Mie unul imi ajune sa stiu cu ce viteza circul.

  • Seriff, vineri, 26.08.2022 11:02

    @Mike si cine nu te lasa? E inca o tara libera, du-te si ia-ti.

  • UnAlex, vineri, 26.08.2022 11:21

    Felicitari pentru articol Dl. Ciobanu! Masina imi place dar nu pot sa inteleg cum la acesti bani trebuie sa platesti suplimentar un abonament pentru Carplay sau Android Auto? 1200 de lei pe an, am citit bine? La cat mai multe break-uri!

  • andrei, vineri, 26.08.2022 11:31

    poti sa iti iei si 5 tesla, ca la finisaje si comfort nici nu misca langa mertanul asta. plus problemele cu incarcarea, mai ales in romania sunt serioase daca nu stai la casa. dar da, prinzi suta super repede si nu poluezi. de discutat. nu o sa te simti insa in tesla ca in mertan, asta clar. foarte rau ca trebuie dezactivat start-stop in oras, practic pt oras a fost gandit. deci pana la urma polueaza si mult si oricum e diesel care e toxic rau de tot. naspa.

  • Seriff, vineri, 26.08.2022 12:15

    https://autolatest.ro/stiri/tesla-a-oprit-reteaua-de-superchargere-pentru-ca-nu-face-fata-valului-de-caldura-si-pot-aparea-incendii-la-incarcare/ https://autolatest.ro/teste-auto/presa-din-germania-a-descoperit-ca-un-mercedes-diesel-este-mult-mai-eficient-decat-unul-electric-sau-phev-c300e-vs-c300d-vs-eqe350-2022/

  • inexorabil, vineri, 26.08.2022 12:55

    Bună treabă, @Seriff. Iată ce înseamnă presă INDEPENDENTĂ (implicit, OBIECTIVĂ). Semn indiscutabil că Cineva, “acolo” Sus, ne iubeşte şi tocmai de aceea nu îngăduie să piară chiar tot ce este bun, adevărat şi folositor pe acest pământ. Pe mine m-a uimit însă concluzia jurnaliştilor germani: Diesel = cea mai eco soluţie sub raportul emisiilor de CO2. Wow, poftim?! Ah, staţi că acum sar ca arşi progresiştii, cum că ne “aburesc” studii plătite de “corupţii” responsabili de Dieselgate. Eh, ştiu ei, dom’ne, nu trebuie dovezi.

  • PMC, sâmbătă, 27.08.2022 19:41

    Cand citesti cifrele de performanta si autonomie, daca ai ceva in cap, nu te mai gandesti la masinutze cu baterii cate zile ai. E drept, e vorba de un Mercedes C, produsul lor etalon, deci pretul e mare. Dar cand compari un asemenea model care te duce si in off-road cu un Tesla, pur si simplu trebuie sa fii nebun sa iei Tesla.

  • Dovada, duminică, 28.08.2022 14:09

    Domnu' jurnalist, Matale compari 47800 fara TVA cu 55,5mii cu TVA la Volvo si 50 mii cu TVA la Alltrack si concluzionezi ca in "configuratia de baza, Mercedes se dovedește a fi mai ieftin decat competitorii sai". Cum dovedesti asta? Cu Pitagora sau cu asemanarea? :))) Sau Tiriac este scutit de TVA?

  • Constantin Ciobanu, miercuri, 07.09.2022 10:12

    @Dovada Presupun că Dovada este trecut și în buletin, asta pentru a ști cum mă adresez... Deci draga domnule Dovada, am afirmat ca: ”În echiparea de bază, C 220 d All-Terrain se dovedește a fi mai ieftin decât concurenții direcți.” Adica 40285 euro cu TVA inseamnă 47.939 euro cu TVA 19%. De curiozitate... daca ai făcut undeva cursuri de ironie, poti merge sa-ti ceri banii inapoi.