Mercedes-Benz CLA

2.0 litri Benzină Turbo 224 CP 4x4 Aut7

Design

5.0

De-a lungul istoriei au existat destul de puține coupe-uri care nu au reușit să trezească interesul pasionaților. Forma alungită și plonjată a plafonului emană feromoni, iar orice iubitor îi cade în plasă.

Deși CLA rămâne un coupe cu patru portiere, modul în care nemții l-au desenat reușește să trezească pasiuni nebănuite.

Spre deosebire de vechea generație, noul CLA este mai lat, mai lung și mai scund, lucruri pe care le pot traduce printr-un singur cuvânt: dinamism. Indiferent de unghiul din care privești, CLA reușește să-ți ofere o imagine clară a ceea ce înseamnă agilitate și senzualitate.

Pentru partea frontală, designerii nu s-au inspirat doar de la noul Clasa A, ci și de la CLS, iar această metodă nu avea cum să dea greș. Pentru un impact și mai puternic asupra caracterului general, sigla constructorului german amplasată la nivel frontal a fost înclinată cu 5 grade. Același tratament a fost aplicat atât pe CLS, cât și pe versiunea cu patru portiere a lui AMG GT. Pe viitor, toate coupe-urile și toate modelele de performanță din oferta nemților vor primi această siglă. 

În cazul versiunii Edition 1, testate de noi, nemții propun pachetul AMG Styling, jantele AMG din aliaj cu diametrul de 19 inch și o serie de detalii de caroserie vopsite în portocaliu. La toate acestea se adaugă și logo-ul ediției speciale amplasat în mod strategic la nivelul portierelor. Trebuie menționat și faptul că varianta Edition 1 va sta pe linia de asamblare 12 luni, iar aceasta este mai scumpă cu 5.200 de euro față de varianta de echipare Standard. Pentru această sumă nu vei primi doar modificările estetice amintite mai sus, ci și o serie de dotări suplimentare la nivelul habitaclului.

  • nick, miercuri, 24.04.2019 16:38

    "Poți să-i spui că îți este frig, iar temperatura sistemului de climatizare o să scadă cu câteva grade". Serios??

  • cornel.socariciu, miercuri, 24.04.2019 17:18

    @nick Mulțumim pentru observație. Am corectat :).

  • PMC, miercuri, 24.04.2019 22:46

    Superba masina. Am mai spus: pe cat de naspa era varianta precedenta, pe atat de reusita e asta. Spatele e o revolutie dupa parerea mea, desi nu evidenta.

  • adi_10, joi, 25.04.2019 10:11

    1. Daca un Audi A1 cu motor de 1.0 costa 35.000 de euro, masina asta la 48.000 de euro e un chilipir. 2. Daca iti iei o motorizare mai decenta pretul este mai jos de 48.000 3. iar sunt socat de consum, ma asteptam la un benzinar sport 4x4 consumul sa fie mult mai ridicat fata de 8.6 scos de voi, ati scos cu Audi A1 de care vorbeam mai sus consum mai mare desi ala are motor de 1.0 iar masina este mult mai usoara (si nu e 4x4). 4. Ca aspect masina arata bine, iar ca dotari ce sa zic, Mercedes ramane Mercedes

  • Octavian, joi, 25.04.2019 11:09

    Treaba cu sunetul in difuzoare este intr-adevar penibila (nu numai in cazul de fata ci in general). Dar banuiesc ca se poate dezactiva.

  • zarnesteanu, joi, 25.04.2019 20:09

    O compacta completa, moderna, eleganta si intesata de tehnologie de ultima ora. N-am fost mare fan de generatia precedenta, dar asta promite mult. Din poze arata bine dar astept s-o vad in realitate sa-mi fac o parere definitiva.

  • hazard, vineri, 26.04.2019 11:57

    Audi S3 sedan 40tfsi incepe de la 37000 si are performante similare. Ca sa nu mai zic ca daca mai pui 4000 de euro peste Mercedes ti-ai luat S3 sedan.

  • georgedor, vineri, 26.04.2019 21:12

    Forma de coupè a platit tribut vizibilitatii sau corect ar fi fost invers?