Tehnologie

5.0

Cam tot ce găsești pe modelele Mercedes-Benz în acest moment vei regăsi și pe SL 63 AMG. Instrumentarul de bord, de exemplu, are aceleași 8 moduri diferite de a afișa informațiile, pe care le găsești și la alte versiuni AMG: Track Pace, Supersport, Sport, Classic, Understated, Navigation, Assistance și Service. Primele trei au și cel mai interesant design.

Apoi, sistemul MBUX își face treaba cu brio și suntem deja obișnuiți cu interfața și meniurile sale. Este ușor de folosit și te vei adapta repede la el.

Sistemul de capotare și decapotare este unul destul de comun, toată operațiunea fiind terminată în 15 secunde, conform celor de la Mercedes-Benz, la viteze de până la 50 km/h, în cazul în care te prinde ploaia în mișcare. Tot la capitolul tehnologie vom include și butoanele tactile de pe volan, care nu au devenit mai ușor de folosit cu trecerea timpului. Personal, le găsesc frustrant de folosit și as prefera oricând butoane clasice în schimb.

Nu în ultimul rând, nu pot să nu menționez farurile Digital Light, cele mai performante din industrie în acest moment. Acestea folosesc 3.2 milioane de microoglinzi pentru a proiecta lumina și chiar mesaje de avertizare pe drumul din fața ta. Funcționează impecabil, au o precizie de lunetist din trupele SAS și merită fiecare cent.

  • Jian de la Calafat, joi, 22.08.2024 17:45

    SL 63 amg 4Matic+, doar unul dintre multele exemple care reconfirma faptul ca BEV-urile sunt destinate exclusiv hipoacuzicilor.

  • spaclu lu manole, joi, 22.08.2024 18:01

    Ha-ha-ha ... deci ti-a zburat sapca din cap:):) Daca imi dai voie pentru un pont: trage cozorocul mai jos. Fa proba la viteze mici si asigura-te ca vantul impinge cozorocul in jos. Strange sapca un pic mai mult, dar nu prea tare, ca devine suparator dupa o vreme. Dup-aia poti s-o calci in voie. E o veste foarte buna ca au reusit pana la urma sa imbunatateasca timpul de selectie al vitezelor si sa seteze transmisia pe schimburi mai rapide. Lentoarea transmisiei a fost unul din punctele slabe ale generatiilor precedente. Cat despre culoare, design si atractivitate, putine lucruri sunt mai dezirabile decat o decapotabila rosie de la Mercedes. Pretul insa ... la banii actuali costa cam cat era un SL65 acum 20 de ani. Adica un V12 veritabil. Cu sunet, rafinament si livrare a puterii corespunzatoare :) Este mare pacat ca reglementarile actuale din UE au estompat sunetul demential al V8-ului din AMG-urile anilor 2008-2015. Odata cu trecerea cel de 4.0L s-a pierdut mult din farmecul motorului, indiferent ca era la relanti sau sus in turatii. In ziua de azi, AMG iti baga pe gat 4 cilindri electrificati care suna ca un aspirator lesinat. Iar de maine-poimaine, odata cu trecerea la electrice va fi ... liniste totala. Poate ca nu va fi rau, dar cu siguranta o sa lipseasca amprenta auditiva inconfundabila. De-asta zic, enjoy it while it lasts.

  • curcubitaceu progresist, joi, 22.08.2024 18:10

    bebelusi in flacari.... plamanasi putrezi.... trala la la lala....

  • Matei, vineri, 23.08.2024 16:33

    "Eu am obținut un consum mixt de aproximativ 20 de litri/100 km și chiar nu mi se pare mult. Singura problemă e că rezervorul are doar 70 de litri, iar asta înseamnă că o sa faci în jur de 300 de kilometri până la următoarea alimentare." Hehe, dar măcar alimentezi in 5 minute, dacă nu e coadă la benzinărie și ești masochist care merge 1000km intr-o zi. Într-o mașină gândită pentru placere, nu andurantă.

  • Andrei, luni, 26.08.2024 14:34

    Cand Mercedes incearca sa se apropie de Porsche. Si nu ii iese. Mi-au placut dintotdeauna modelele mai vechi, cred ca au gresit alegand aceasta cale.